Από 14 έως 18 Απριλίου πραγματοποιήθηκε ο rally raid αγώνας San Felipe 250, στην έρημο του Μεξικό, με την Lordstown Motors να λαμβάνει μέρος με ένα ειδικά διαμορφωμένο Endurance. Η αμερικάνικη εταιρεία ήθελε να γίνει η πρώτη που τερματίζει τον αγώνα με ένα ηλεκτρικό όχημα, ενώ ήθελε να αναδείξει την -ισχυριζόμενη- υπεροχή της τεχνολογίας του in-hub ηλεκτροκινητήρα.

Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να διασχίζουν 250 μίλια (400 χλμ.) σκληρών και γρήγορων ειδικών διαδρομών, αλλά το ηλεκτρικό pickup της Lordstown εγκατέλειψε μετά από μόλις 40 μίλια (64 χλμ.). Ο λόγος ήταν η πολύ μεγάλη ποσότητα ενέργειας που κατανάλωνε το όχημα.

Πριν από τον αγώνα, η Lordstown εκτιμούσε ότι το pickup της θα καταναλώσει τρεις φορές περισσότερη ενέργεια σε όλη τη διαδρομή του αγώνα, σε σύγκριση με την κανονική χρήση της έκδοσης δρόμου. Τελικά, όμως, το ειδικά διαμορφωμένο Endurance χρησιμοποίησε τέσσερις φορές περισσότερη ενέργεια.

Η εταιρεία ανέφερε ότι κατά την επαναφόρτιση του οχήματος μετά το πρώτο σκέλος του αγώνα, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το Endurance θα μπορούσε να “μείνει” από μπαταρία σε μια περιοχή του αγώνα όπου δεν ήταν δυνατή η επαναφόρτιση κατά τη διάρκεια του δεύτερου σκέλους. Έτσι, λήφθηκε η απόφαση να εγκαταλείψουν τον αγώνα, με τον ιδρυτή της Lordstown, Steve Burns, να δηλώνει:

Δεν ολοκληρώσαμε τον αγώνα επειδή το ερημικό έδαφος απαιτεί πραγματικά πολύ ενέργεια, περισσότερο από ό,τι είχαμε προβλέψει. Αποφασίσαμε ότι [ήταν] καλύτερο να μην λάβουμε μέρος στο δεύτερο σκέλος και πιθανώς να μπλοκάρουμε το δρόμο σε κάποιον άλλον αγωνιζόμενο.

Ωστόσο, υπάρχουν και θετικά από τον αγώνα, καθώς η Lordstown ανέφερε ότι όλα τα συστήματα του Endudance, συμπεριλαμβανομένων των κινητήρων, του συστήματος μετάδοσης κίνησης και της μπαταρίας, χειρίστηκαν τις σκληρές συνθήκες χωρίς προβλήματα.