Μια από τις 106 Speedtail που κατασκεύασε η McLaren αναζητά νέο ιδιοκτήτη, με το βρετανικό hypercar να πωλείται από την αντιπροσωπεία πολυτελών αυτοκινήτων Tomini Classics στο Dubai. Έχει διανύσει μόλις 1 χιλιόμετρο και φέρει επιπλέον εξοπλισμό αξίας $370.000 (€305.000).

Η αντιπροσωπεία ζητά 3.495.000 δολάρια (€2.895.474) για να την αποχωριστεί, όταν καινούρια αγοράστηκε για 2,9 εκατ. δολάρια, με την συγκεκριμένη Speedtail να είναι βαμμένη σε σκούρο μπλε (Dark Sapphire Pearl) χρώμα, με μπεζ εσωτερικό.

Η Speedtail είναι το ισχυρότερο και γρηγορότερο αυτοκίνητο που έχει κατασκευάσει ποτέ η McLaren, καθώς ο 4,0-λίτρων V8 twin-turbo κινητήρας εσωτερικής καύσης αποδίδει 757 άλογα και 800 Nm, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας 313 άλογα και 350 Nm.

Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης και ο ηλεκτροκινητήρας παρέχουν το peak της ισχύ τους σε διαφορετικά σημεία, γι’αυτό και η συνδυαστική απόδοση του υβριδικού συνόλου είναι 1.070 άλογα με 1.150 Nm ροπής.

Για τα 0-300 χλμ/ώρα χρειάζεται 12,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 403 χλμ/ώρα. Ο V8 κινητήρας είναι ο ίδιος που κινεί τις 720S και Senna, αλλά έχει τροποποιηθεί κατάλληλα για να δεχτεί τον ηλεκτροκινητήρα.

Αυτός κινεί απευθείας τον άξονα εισόδου του επτατάχυτου διπλοσύμπλεκτου κιβωτίου της Graziano, που σημαίνει ότι το Speedtail δεν μπορεί να οδηγηθεί με αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια, όπως έκανε η McLaren P1.

Ο ηλεκτροκινητήρας χρησιμοποιεί τεχνολογία προερχόμενη από την Formula E και έχει την υψηλότερη απόδοση σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο ηλεκτροκινητήρα που χρησιμοποιείται επί του παρόντος σε αυτοκίνητο παραγωγής (συμπεριλαμβανομένου του συστήματος ψύξης και της ενσωμάτωσης), αφού έχει απόδοση ισχύος 8,3 kW ανά κιλό, την διπλάσια απόδοση από ένα μέσο σπορ αυτοκίνητο.

Η McLaren καυχιέται επίσης και για τη μπαταρία της Speedtail. Είναι μια κυλινδρική μονάδα 1,647 kWh που σύμφωνα με την McLaren παρέχει την καλύτερη αναλογία ισχύος/βάρους, σε σύγκριση με οποιασδήποτε άλλη μπαταρία υψηλής τάσης που διατίθεται σήμερα στην αγορά.

Η ενεργειακή πυκνότητα της μπαταρίας είναι τέσσερις φορές μεγαλύτερη από αυτή της McLaren P1, αφού παρέχει 5,2 kW/κιλό και απόδοση 270 kW, παρά το γεγονός πως καταλαμβάνει τον μισό όγκο από την αντίστοιχη μπαταρία της P1. Η μπαταρία ζυγίζει 52 κιλά, βρίσκεται κάτω από τη δεξαμενή καυσίμου, με την Speedtail να διαθέτει και ασύρματο φορτιστή στο κάτω μέρος του εμπρός τμήματος.

Όσο για το σύστημα ψύξης της μπαταρίας, είναι επίσης υπερσύγχρονο. Η McLaren λέει ότι οι κυψέλες ελέγχονται θερμικά από ένα διηλεκτρικό σύστημα ψύξης και βυθίζονται μόνιμα σε ένα ελαφρύ, ηλεκτρικά μονωτικό λάδι που μεταφέρει γρήγορα τη θερμότητα μακριά από τις κυψέλες.

Σύμφωνα με την McLaren, η συγκεκριμένη τεχνολογία ψύξης χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε ένα αυτοκίνητο παραγωγής και επιτρέπει στις κυψέλες της μπαταρίας να λειτουργούν “πιο σκληρά και για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα”.