Wolff: Η Red Bull πλησίασε 100 άτομα της Mercedes

Σχετικά άρθρα

Στα μέσα Φεβρουαρίου και λίγες ημέρες μετά την ομόφωνη συμφωνία για το πάγωμα στην εξέλιξη των κινητήρων από το 2022, η Red Bull Racing και η AlphaTauri ανακοίνωσαν ότι θα συνεχίσουν να τρέχουν στο πρωτάθλημα της Formula 1 με τα power units της Honda από την επόμενη σεζόν έως και τα τέλη του 2024.

Ωστόσο, με την αποχώρηση της Honda από το sport, η κατασκευή, συντήρηση και εξέλιξη των κινητήρων θα γίνεται από την Red Bull, και για τον λόγο αυτό η αυστριακή εταιρία συνέστησε μια νέα εταιρεία -την Red Bull Powertrains- για τη διαχείριση του project των power units. Το νέο τμήμα έχει έδρα στα κεντρικά της Red Bull, στο Milton Keynes της Αγγλίας και η Red Bull έχει ξεκινήσει το δύσκολο έργο της στελέχωσης του.

Εκτός αυτού, η Red Bull έχει δηλώσει ανοιχτή στο να φτιάξει δικούς της κινητήρες για την F1 από το 2025, καθώς Formula 1, FIA και ομάδες έχουν αποφασίσει τις βασικές αρχές που θα διέπουν το sport για τους κινητήρες από το 2025, οι οποίοι θα παραμείνουν turbo και υβριδικοί.

Πριν μερικές εβδομάδες, η Red Bull ανακοίνωσε την απόκτηση του Ben Hodgkinson από την Mercedes, για να ηγηθεί του νέου τμήματος κινητήρων, ενώ χθες έγιναν γνωστά πέντε επιπλέον στελέχη της Mercedes-AMG F1 που μεταπήδησαν στη Red Bull.

Ερωτηθείς για αυτό, ο επικεφαλής της Mercedes F1, Toto Wolff είπε ότι δεν αισθάνθηκε απογοήτευση για τις μετακινήσεις των εργαζομένων, λέγοντας:

Αν θες να δημιουργήσεις ένα εργοστάσιο κινητήρων στο Ηνωμένο Βασίλειο, υπάρχει μόνο ένα, και αυτό είναι το δικό μας. Έχουμε περίπου 900 υπαλλήλους εκεί και αν αλιεύουν 15 από αυτούς περίπου, αυτό είναι πολύ φυσιολογικό. Αλλά επικεντρώθηκαν σε προσωπικό για την κατασκευή, οπότε δεν είναι πραγματικά για την απόδοση.

Υποθέτω ότι θέλουν να στήσουν την εταιρεία. Αλλά τους πιστώνω το project, είναι ένα Έβερεστ να ανέβεις. Θα ήθελα να αγωνιστώ απέναντι σε μονάδες ισχύος της Red Bull, η οποία πλησίασε περίπου 100 άτομα της Mercedes και πήρε ίσως τα 15.

Ο σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko ανέφερε πρόσφατα στον γερμανικό τύπο ότι η Mercedes διπλασίασε τον μισθό των υπαλλήλων που απέρριψαν τις προτάσεις της Red Bull, με τον Wolff, ερωτηθείς εάν μια τέτοια προσφορά ήταν ο μόνος τρόπος για την αντιμετώπιση των προσεγγίσεων, να απαντά:

Ο διπλασιασμός των μισθών είναι ένα πράγμα, αλλά αν τους τριπλασιάσεις, σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο, δεν πρόκειται να είσαι ανταγωνιστικός, ακόμη και για τους πιο πιστούς. Αλλά έτσι είναι αυτά. Σέβομαι όλους όσους θέλουν να υπερασπιστούν την επιχείρησή τους ή να χτίσουν την επιχείρησή τους και δεν έχει έρθει ακόμη ο χρόνος των αντιποίνων.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr