Οι μηχανικοί δοκιμών τείνουν να αναπτύσσουν ένα πρωτότυπο για μια συγκεκριμένη εργασία και στη συνέχεια να δοκιμάζουν τα συστήματά του μέχρι λίγο μετά την έναρξη της παραγωγής του μοντέλου παραγωγής. Στη συνέχεια το πρωτότυπο αποσύρεται.

Αυτό δεν ίσχυε όμως για το συγκεκριμένο πρωτότυπο της Chiron, το οποίο έχει εσωτερική ονομασία, 4-005. Το τέσσερα σημαίνει ότι το όχημα είναι πρωτότυπο και το πέντε αντιπροσωπεύει το πέμπτο πρωτότυπο της Chiron. Συνολικά, δημιουργήθηκαν οκτώ πρωτότυπα, το καθένα κατασκευασμένο στο χέρι και διαθέτει πολλά custom εξαρτήματα.

Το 4-005 ξεκίνησε την “ζωή” του το 2013, και έκτοτε διένυσε πάνω από 74.000 χλμ., και πλέον αποσύρεται από τους δρόμους. Διαθέτει 30 μονάδες ελέγχου και για περισσότερα από οκτώ χρόνια, αυτό το όχημα χρησίμευσε για την ανάπτυξη της Chiron και εξυπηρέτησε αυτόν τον σκοπό σε πολλές ηπείρους και σε μια ποικιλία κλιματικών ζωνών. Το 4-005 είναι η πρώτη Chiron που έκανε δοκιμές στις ΗΠΑ, ενώ driftαρε στο χιόνι στη Σκανδιναβία, ολοκλήρωσε πολλούς γύρους στην χάραξη υψηλής ταχύτητας στο Nardo, δοκιμάστηκε στις θερμές συνθήκες της Νότιας Αφρικής, κλπ.

Ακόμα, χρησίμευσε ως εργαστήριο δοκιμών και για το τμήμα ανάπτυξης ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών της Bugatti, καθώς και για το λογισμικό της Chiron. Συνολικά, 13 μηχανικοί, προγραμματιστές λογισμικού και hardware, και φυσικοί εργάστηκαν με το “Four Five”.