Ο Chris Harris βρέθηκε πίσω από τα Audi RS e-tron GT και BMW M5 CS και τα οδήγησε μέσα σε πίστα. Το Audi RS e-Tron GT διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα που αποδίδουν 598 άλογα και 830 Nm ροπής, με την απόδοση να φτάνει έως τα 646 άλογα, για 2,5 δευτερόλεπτα. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,3 δευτερόλεπτα και ζυγίζει 2.420 κιλά.

Οι ηλεκτροκινητήρες αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου με καθαρή ενεργειακή χωρητικότητα 86 kWh (93 kWh μεικτή), που προσφέρουν αυτονομία 472 χλμ στο RS e-Tron GT (WLTP).

Η μπαταρία είναι τοποθετημένη στο πάτωμα, είναι τεχνολογίας 800V και με χρήση ταχυφορτιστή 270 kW φορτίζει από το 5% στο 80% μέσα σε μόλις 22,5 λεπτά, μιας και με πέντε λεπτά φόρτισης αποκτά αυτονομία περίπου 100 χλμ.

Η BMW M5 CS είναι το ισχυρότερο M αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε ποτέ, με τον V8 4,4-λίτρων κινητήρα να αποδίδει 635 άλογα με 750 Nm ροπής. Αυτός συνδυάζεται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με την M5 CS να φορά ζάντες 20″ με ελαστικά διαστάσεων 275/35 μπροστά και 285/35 πίσω.

Η M5 CS διαθέτει κίτρινους προβολείς, χρυσαφί/χάλκινες ζάντες και μάσκα, νέα carbon ελαφριά καθίσματα, όπου στα προσκέφαλά τους υπάρχει γράφημα της πίστας του Nurburgring, με τα φρένα της να αποτελούνται από carbon-κεραμικούς δίσκους με κόκκινες δαγκάνες. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 10,3 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 305 χλμ/ώρα.