Η αγορά των wearables (smartwatches, activity trackers, ρολόγια παλμογράφοι) γνωρίζει τρομερή άνθιση τα τελευταία τέσσερα χρόνια, με τις Apple (34,1%), Xiaomi (11,4%) και Huawei (9,8%) να κυριαρχούν σε μερίδιο αγοράς το 2020. Ωστόσο, φαίνεται ότι υπάρχει χώρος και για την Bugatti, η οποία σε συνεργασία με τη γαλλική εταιρεία ρολογιών VIITA παρουσίασε ένα smartwatch με όνομα Bugatti Ceramique Edition One.

Αυτό είναι διαθέσιμο σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις, την Pur Sport, την Le Noire και την Divo, με την τιμή του να ξεκινά από τα €899, νούμερο που μόνο ακριβό δεν μπορεί να θεωρηθεί, καθώς το φθηνότερο Apple Watch ξεκινά €429 και φτάνει μέχρι τα €1750.

Το “έξυπνο” ρολόι έρχεται μερικές εβδομάδες αργότερα από το τραπέζι μπιλιάρδου με την υπογραφή της Bugatti, το οποίο κοστίζει €250.000. Το γαλλικό smartwatch είναι κατασκευασμένο από υλικά υψηλής ποιότητας και -σύμφωνα με την εταιρία- διαθέτει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.

Η κάσα του είναι κεραμική, ώστε να είναι ανθεκτική στις γρατσουνιές, με το smartwatch να αποτελείται από πάνω από 1.000 κομμάτια, γι’αυτό και χρειάζεται 20 ημέρες για να ολοκληρωθεί η κατασκευή του. Με τη χρήση ειδικού κλειδιού, η κάσα αλλάζει και υπάρχει η επιλογή σε τρία διαφορετικά σχέδια. Ακόμα, το λουράκι είναι από τιτάνιο (προαιρετικά διατίθεται και με λαστιχένιο λουράκι), ενώ είναι αδιάβροχο στα 100 μέτρα βάθους.

Η LED οθόνη του είναι καλυμμένη από ανθεκτικό sapphire glass, έχει ανάλυση 390×390 pixels και προβολή 16,7 εκατομμύρια χρωμάτων (True Display). Σύμφωνα με την Bugatti, η μπαταρία των 445 mAh χαρίζει στο smartwatch της μια αυτονομία 14 ημερών.

Τέλος, διαθέτει λειτουργίες που περιλαμβάνει τα πάντα, από GPS έως την παρακολούθηση της υγείας και ναι, μπορεί να παρακολουθεί και να καταγράφει χρόνους γύρου ενώ κινείσαι μέσα σε κάποια πίστα. Ακόμα, μετράει το οξυγόνο στο αίμα, τους παλμούς, τα βήματα, την απόσταση, κλπ.