Το νέο της μικρό pickup παρουσίασε σήμερα η Ford, με το Maverick να τοποθετείται κάτω από το Ranger, με την αρχική του τιμή να ξεκινά στις ΗΠΑ από τις 19.995 δολάρια.

Το όχημα βασίζεται στη παραμετροποιημένη έκδοση της προσθιοκίνητης C2 πλατφόρμας των Focus και Kuga/Escape, την ίδια που συναντάμε στο Bronco Sport.

Σχεδιαστικά μοιράζεται στοιχεία από το Ranger και το Bronco Sport ενώ μηχανικά εξοπλίζεται με το υβριδικό σύνολο που συνδυάζει τον 2,5-λίτρων βενζινοκινητήρα που λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson και έναν ηλεκτροκινητήρα, μια γεννήτρια, μια υδρόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου 1,1 kWh και ένα αυτόματο σύστημα κατανομής της ροπής.

Το σύστημα αποδίδει αποδίδει 191 άλογα με 210 Nm ροπής και συνδυάζεται με CVT κιβώτιο που στέλνει την κίνηση στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος Ford Intelligent All-Wheel Drive. Με αυτόν τον κινητήρα το Maverick έχει ωφέλιμο φορτίο 680 κιλών και ικανότητα ρυμούλκησης 907 κιλών.

Επίσης είναι διαθέσιμος και ο 2,0-λιτρος EcoBoost κινητήρας βενζίνης απόδοσης 250 ίππων με 375 Nm ροπής, που συνδυάζεται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με την ικανότητα ρυμούλκησης να φτάνει έως τα 1.814 κιλά με το πακέτο 4K Tow.

Η καρότσα του έχει μήκος 1,37 μέτρων (1,83 μέτρα με την πόρτα ανοικτή), με το μήκος του οχήματος να αγγίζει τα 5,07 μέτρα, το πλάτος τα 1,84 μέτρα, το ύψος τα 1,75 μέτρα και το μεταξόνιο τα 3,08 μέτρα. Η απόσταση από το έδαφος ανέρχεται στα 21 εκατοστά.

Η παραγωγή του Maverick θα ξεκινήσει από τον Ιούλιο του έτους, στο εργοστάσιο της Ford στη πόλη Χερμοσίγιο του Μεξικό, και η κυκλοφορία του στις ΗΠΑ, το Μεξικό αλλά και τη Βραζιλία έχει οριστεί για το φθινόπωρο. Στην Ευρώπη δεν θα έρθει.