Όπως ανακοίνωσε η Mazda, έως το 2030 το MX-5 θα είναι διαθέσιμο είτε ως υβριδικό, είτε ως plug-in υβριδικό, με τον Takeji Kojima, υπεύθυνος του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης, όπως και προϊοντικού σχεδιασμού της ιαπωνικής εταιρίας, να λέει πως το roadster θα συνεχίσει να προσφέρεται και με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης που θα χρησιμοποιεί βιοκαύσιμα, όπως τα efuel.
Η επόμενη γενιά του MX-5, η “NE”, αναμένεται μετά το 2025 και είναι βέβαιο πως δεν θα μετατραπεί σε αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, μιας και η Mazda θέλει διατηρήσει τον χαρακτήρα του μοντέλου, δηλαδή να παραμείνει ένα roadster με χαμηλό βάρος, κάτι που με την σημερινή τεχνολογία των μπαταριών δεν μπορεί να επιτευχθεί.