Τα ταμπούρα επιστρέφουν στα ηλεκτρικά μοντέλα

Σχετικά άρθρα

Τα ταμπούρα είναι μια τεχνολογία που αναπτύχθηκε για πρώτη φορά το 1899 και λόγω των ηλεκτροκινητήρων, η παρωχημένη αυτή τεχνολογία επέστρεψε στο προσκήνιο και όλο και περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα εξοπλίζονται με τέτοια στον πίσω άξονα τους.

Skoda Enyaq iV, Volkswagen ID.3 και Volkswagen ID.4 διαθέτουν ταμπούρα στον πίσω άξονα, που αναπτύχθηκαν από την Continental, με το κόστος, την πολυπλοκότητα, το μειωμένο βάρος, την αντοχή στη διάβρωση και το σύστημα αναγέννησης ενέργειας, να είναι οι πέντε παράγοντες που τα ταμπούρα προτιμώνται από τις αυτοκινητοβιομηχανίες για τα ηλεκτρικά τους μοντέλα.

Τα παραπάνω μοντέλα διαθέτουν τον ηλεκτροκινητήρα τους στον πίσω άξονα, με τον ηλεκτροκινητήρα να φορτίζει όταν ο οδηγός παίρνει το πόδι του από το πεντάλ του γκαζιού ή όταν πατά το πεντάλ του φρένου. Με αυτόν τον τρόπο ο ηλεκτροκινητήρας συμβάλει στο φρενάρισμα του αυτοκίνητο, με τα ταμπούρα να ενεργοποιούνται μονάχα στα δυνατά φρεναρίσματα μιας και τα αυτοκίνητα διαθέτουν στον μπροστινό άξονα δισκόφρενα που αναλαμβάνουν το μεγαλύτερο μέρος της πέδησης.

Επιπλέον τα ταμπούρα στον πίσω άξονα έχουν ως αποτέλεσμα να μην εκπέμπεται στο περιβάλλον η σκόνη που θα εκπέμπονταν αν στη θέση τους βρισκόταν δισκόφρενα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr