Τα ταμπούρα είναι μια τεχνολογία που αναπτύχθηκε για πρώτη φορά το 1899 και λόγω των ηλεκτροκινητήρων, η παρωχημένη αυτή τεχνολογία επέστρεψε στο προσκήνιο και όλο και περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα εξοπλίζονται με τέτοια στον πίσω άξονα τους.

Skoda Enyaq iV, Volkswagen ID.3 και Volkswagen ID.4 διαθέτουν ταμπούρα στον πίσω άξονα, που αναπτύχθηκαν από την Continental, με το κόστος, την πολυπλοκότητα, το μειωμένο βάρος, την αντοχή στη διάβρωση και το σύστημα αναγέννησης ενέργειας, να είναι οι πέντε παράγοντες που τα ταμπούρα προτιμώνται από τις αυτοκινητοβιομηχανίες για τα ηλεκτρικά τους μοντέλα.

Τα παραπάνω μοντέλα διαθέτουν τον ηλεκτροκινητήρα τους στον πίσω άξονα, με τον ηλεκτροκινητήρα να φορτίζει όταν ο οδηγός παίρνει το πόδι του από το πεντάλ του γκαζιού ή όταν πατά το πεντάλ του φρένου. Με αυτόν τον τρόπο ο ηλεκτροκινητήρας συμβάλει στο φρενάρισμα του αυτοκίνητο, με τα ταμπούρα να ενεργοποιούνται μονάχα στα δυνατά φρεναρίσματα μιας και τα αυτοκίνητα διαθέτουν στον μπροστινό άξονα δισκόφρενα που αναλαμβάνουν το μεγαλύτερο μέρος της πέδησης.

Επιπλέον τα ταμπούρα στον πίσω άξονα έχουν ως αποτέλεσμα να μην εκπέμπεται στο περιβάλλον η σκόνη που θα εκπέμπονταν αν στη θέση τους βρισκόταν δισκόφρενα.