Η Hyundai ξεκίνησε το teasing του Elantra N τον περασμένο Σεπτέμβριο, αλλά τα αποκαλυπτήρια του μοντέλου πλησιάζουν, γι’αυτό και η κορεάτικη εταιρία έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα δυο νέες teaser φωτογραφίες του μοντέλου, που μας δείχνει το πίσω μέρος του αυτοκινήτου.

Οι νέες φωτογραφίες υποδεικνύουν ότι η επίσημη παρουσίαση του μοντέλου θα γίνει σύντομα, χωρίς να υπάρχει ακόμα ακριβής ημερομηνία. Επιπλέον, διακρίνεται η αρκετά μεγάλη στρογγυλή απόληξη της εξάτμισης στα αριστερά του διαχύτη και θα υπάρχει άλλη μια αντίστοιχη στα δεξιά.

Ακόμα, βλέπουμε μια διακριτική αεροτομή στην πόρτα του χώρου αποσκευών, καθώς και την LED λωρίδα που συνδέει τα φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος. Η δεύτερη teaser φωτογραφία αποκαλύπτει το σχέδιο των τροχών, με diamond-cut φινίρισμα και γυαλιστερές μαύρες λεπτομέρειες.

Οι ζάντες είναι “ντυμένες” με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S και κρύβουν ένα νέο σύστημα πέδησης, με κόκκινες δαγκάνες και το λογότυπο Hyundai Ν. Αξίζει επίσης να σημειωθούν οι κόκκινες πινελιές στον μπροστινό προφυλακτήρα και στις πλευρικές ποδιές, όπου το λογότυπο Ν είναι επίσης ορατό.

Το νέο Elantra N είναι το έκτο μοντέλο επιδόσεων της Hyundai, μετά το i30 N, το i30 Fastback N, το Veloster N, το i20 N και το Kona N. Η εταιρία εταιρία έχει ανακοινώσει ότι θα επεκτείνει τη γκάμα των N και N Line μοντέλων σε 18 παγκοσμίως, έως το τέλος του 2022. Το λανσάρισμα των νέων N και N Line μοντέλων θα περιλαμβάνει εκδόσεις σε κάθε σημαντικό segment που ανταποκρίνονται στις ανάγκες όλων των οδηγών που αγαπούν την γρήγορη οδήγηση.

Αρχικά, το νέο Elantra N δεν έχει προγραμματιστεί να γίνει διαθέσιμο στην Ευρώπη, αλλά η Hyundai έχει κάνει γνωστό ότι αυτό θα μπορούσε να κυκλοφορήσει και στην ήπειρο μας, εάν υπάρξει η απαιτούμενη ζήτηση. Μηχανικά, το μοντέλο θα φορά τον 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 250 ίππων με 353 Nm ροπής στην απλή έκδοση και 280 άλογα με 392 Nm στην Performance.

Αυτός θα μεταφέρει την κίνηση στον εμπρός άξονα, με την Hyundai να έχει την επιλογή να τοποθετήσει τόσο το 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, όσο και το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο DCT -υγρού τύπου- διπλού συμπλέκτη. Η κορεατική εταιρία θα τοποθετήσει στο Elantra N σκληρότερη ανάρτηση, όπως και μεγαλύτερα φρένα.