H Ferrari αναβιώνει την Dino με την 296 GTB, το νέο της plug-in υβριδικό supercar που παίρνει κίνηση από έναν ολοκαίνουργιο V6 2,9-λίτρων twin-turbo κινητήρα με περιεχόμενη γωνία 120 μοίρες, απόδοσης 663 ίππων στις 8.000 σ.α.λ και έναν ηλεκτροκινητήρα 167 ίππων, που αυξάνει την ιπποδύναμη στα 830 άλογα και την ροπή στα 740 Nm στις 6.250 σ.α.λ.

1

Ο κινητήρας που έχει τα turbo μέσα στο V για εξοικονόμηση βάρους, καλύτερο packaging και χαμηλότερο κέντρο βάρους, έχει όριο περιστροφής της 8.500 σ.α.λ, με τον ηλεκτροκινητήρα να αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 7,45 kWh, με το supercar να έχει ηλεκτρική αυτονομία 25 χλμ, με ταχύτητες έως 135 χλμ/ώρα.

Σύμφωνα με την Ferrari, ο V6 2,9-λίτρων twin-turbo κινητήρας βενζίνης θέτει νέο ρεκόρ απόδοσης για αυτοκίνητο παραγωγής με 221 άλογα ανά λίτρο.

2

Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 2,9 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 7,3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 330 χλμ/ώρα. Στην πίστα της Ferrari στο Φιοράνο γυρίζει σε 1:21, 1,5 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από την F8 Tributo, ενώ ακινητοποιείται από τα 200 χλμ/ώρα σε 107 μέτρα.

3

Το μήκος της 296 GTB ανέρχεται στα 4,565 μέτρα. το πλάτος τα 1,958 μέτρα, το ύψος τα 1,187 μέτρα και το μεταξόνιο τα 2,6 μέτρα. Ζυγίζει 1.470 κιλά, έχοντας αναλογία 40,5% μπροστά και 59,5% πίσω.

4

Σχεδιαστικά αντλεί στοιχεία από την SF90 και διαθέτει ενεργή αεροτομή που συμβάλει ώστε το αυτοκίνητο να παράγει 360 κιλά κάθετης αεροδυναμικής πίεσης όταν κινείται με 250 χλμ/ώρα.

5

Στο εσωτερικό υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων, μια μικρή οθόνη πάνω από το ντουλαπάκι του οδηγού, με τον επιλογέα του 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου να έχει ρετρό εμφάνιση και να θυμίζει κάτι από το “χτένι” της Dino.

6

Στον πρόσθετο εξοπλισμό συναντάμε το πακέτο Assetto Fiorano που μειώνει το βάρος του αυτοκινήτου, με τα ελατήρια να ζυγίζουν λιγότερο, ενώ σε αυτό συμβάλλουν και τα carbon μέρη του σώματος. Επίσης ρόλο παίζουν οι carbon ζάντες, τα Michelin Sport Cup 2 R ελαστικά και το πίσω παράθυρο από Lexan.