Οι μηχανικοί της Skoda συνεργάστηκαν με αυτούς της Skoda Αυστρίας, καθώς και τους αντίστοιχους της Kreisel Electric και της Baumschlager Rallye & Racing σε ένα καινοτόμο project, καθώς παρουσίασε το αμιγώς ηλεκτρικό RE-X1. Ως βάση πήραν ένα Skoda Fabia Rally2 evo και παρότι δεν ανακοινώνεται σε ποιον άξονα έχει τοποθετηθεί ο ηλεκτροκινητήρας της Kreisel, η λογική λέει ότι είναι στον πίσω άξονα.

Το RE-X1 Kreisel διαθέτει μια μπαταρία ιόντων λιθίου, χωρητικότητας 52,5 kWh, με τον ηλεκτροκινητήρα να αποδίδει 260 kW (354 άλογα) και 600 Nm ροπή, νούμερα που το καθιστούν πιο δυνατό από το αγωνιστικό της κατηγορίας Rally2. Αυτό, διαθέτει έναν 1.600άρη turbo κινητήρα, απόδοσης περίπου 290 ίππων και 425 Nm ροπής.

Για την προσαρμογή του ηλεκτρικού κινητήρα και της μπαταρίας, απαιτήθηκαν σημαντικές τροποποιήσεις στο πάτωμα του αμαξώματος, καθώς η μπαταρία ιόντων λιθίου έπρεπε να τοποθετηθεί όσο το δυνατόν χαμηλότερα. Όπως είναι λογικό, αλλαγές έχουν υπάρξει και στην ανάρτηση, ώστε να ανταπεξέλθει στο επιπλέον βάρος.

Παρότι το αγωνιστικό είναι τεχνικά ένα concept, η Skoda Motorsport κατάφερε και πήρε έγκριση τύπου από την Αυστριακή Ομοσπονδία Αυτοκινητοβιομηχανίας AMF (OAMTC). Αυτό του επιτρέπει να αγωνιστεί στο πρωτάθλημα ράλι της Αυστρίας αργότερα αυτόν τον μήνα.

Τέλος, η Kreisel Electric ανέπτυξε επίσης έναν ειδικό σταθμό φόρτισης, που ονομάζεται Chimero, για χρήση κατά τη διάρκεια των αγώνων, που λειτουργεί με 200 kW.