To 2016 αμέσως μετά το σκάνδαλο του Dieselgate, η Volkswagen αναγκάστηκε να δημιουργήσει -μαζί με άλλες εταιρίες- την Electrify America, μια εταιρία με δίκτυο υποδομών για φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων, τους φορτιστές της οποίας μπορούν να χρησιμοποιήσουν ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων ανεξαρτήτου εταιρίας.

Στο πλαίσιο της συμφωνίας της με την κυβέρνηση των ΗΠΑ, η γερμανική εταιρία έπρεπε να ξοδέψει 2 δισεκατομμύρια δολάρια στην Electrify America έως το 2026, αλλά σύμφωνα με δύο ανώνυμες πηγές του Reuters η Volkswagen επιδιώκει να πουλήσει το μερίδιο της στην Electrify America.

Η Volkswagen συνεργάζεται με το χρηματοπιστωτικό οργανισμό Citi για να βρει έναν συν-επενδυτή, που θα ήταν πρόθυμος να εισφέρει περίπου 1 δισεκατομμύριο δολάρια στην εταιρεία, με την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία να είναι σε επικοινωνία και με άλλες εταιρίες με φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων στις ΗΠΑ για βοήθεια.

Η παραπάνω κίνηση είναι ένα πρώτο σημάδι του τι σχεδιάζει να κάνει η VW με την Electrify America, όταν δεν θα απαιτείται νόμιμα να είναι στην διαχείριση της.

Το δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων της Electrify America έχει γίνει ένα από τα μεγαλύτερα της Αμερικής, με 635 σταθμούς φόρτισης, οι οποίοι διαθέτουν 2.800 σημεία φόρτισης. Το εν λόγω δίκτυό είναι μικρότερο από το αντίστοιχο της Tesla, καθώς υπάρχουν περίπου 1.100 σταθμοί Supercharger σε ολόκληρη τη Βόρεια Αμερική, με περισσότερα από 23.000 σημεία φόρτισης σε όλο τον κόσμο.