Τον περασμένο Απρίλιο, η Singer Vehicle Design ολοκλήρωσε την παραγωγή της πρώτης Dynamics & Lightweighting Study (DLS), και ο Ollie Marriage από το περιοδικό του Top Gear είχε την ευκαιρία να οδηγήσει και να δοκιμάσει σε πίστα της Ουαλίας το εν λόγω αυτοκίνητο.

Ο Chris Harris δεν θα ήταν ο πιο αντικειμενικός κριτής για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, καθώς αποτέλεσε μέρος της ομάδας που το εξέλιξε. Ωστόσο, κρίνοντας τις αντιδράσεις του Marriage, δείχνει ότι ήταν αρκετά χαρούμενος μετά την οδήγηση του αυτοκινήτου, το οποίο ξεκίνησε τη ζωή του ως μια Porsche 911 (964) του 1989 και πλέον είναι βαμμένο στο πράσινο Oak Green Metallic χρώμα.

Η Singer 911 DLS θα κατασκευαστεί σε μόλις 75 μονάδες, με την κάθε μια να κοστίζει 1,8 εκατ. δολάρια, και κίνηση παίρνει από τον “ολοκαίνουργιο” αερόψυκτο ατμοσφαιρικό εξακύλινδρο επίπεδο κινητήρα, χωρητικότητας 4,0 λίτρων. Πρακτικά πρόκειται για έναν βελτιωμένο 3,6-λίτρων boxer κινητήρα της Porsche 911 του 1990.

Αυτός αποδίδει 500 άλογα και στροφάρει έως τις 9.000 σ.α.λ. Τα μέρη του είναι κατασκευασμένα από μαγνήσιο, τιτάνιο, αλουμίνιο, Inconel και carbon, προκειμένου να κρατηθεί το βάρος όσο γίνεται χαμηλότερα. Συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο της Hewland, το οποίο είναι κατασκευασμένο από μαγνήσιο.

Το σώμα του αυτοκίνητου έχει μειωθεί στα μόλις 990 κιλά, χάρη στην εκτενή χρήση carbon στο σώμα και στο εσωτερικό του αυτοκίνητου. Ακόμα, φοράει ζάντες 18 ιντσών της BBS, κεραμικά φρένα με δαγκάνες της Brembo, ενώ τα ελαστικά Pilot Sport Cup 2 της Michelin είναι ειδικά εξελιγμένα για το αυτοκίνητο.