Η 75 κυκλοφόρησε από το 1985 έως το 1992 και ήταν η τελευταία πισωκίνητη Alfa Romeo, πριν τη Giulia του 2016, ενώ ταυτόχρονα η τελευταία που κυκλοφόρησε η μιλανέζικη εταιρία, πριν εξαγοραστεί από τη Fiat.

Το 1987, η Alfa Romeo έβγαλε στην παραγωγή 500 αυτοκίνητα της 75 Turbo Evoluzione, μιας ειδικής έκδοσης του μοντέλου, ώστε να πάρει έγκριση τύπου (homologation special) από τη FIA για την αγωνιστική έκδοση της κατηγορίας Group A.

Το αγωνιστικό τμήμα της εταιρίας, η Alfa Corse έφτιαξε 6 αγωνιστικές 75 Turbo Evoluzione για το πρώτο παγκόσμιο πρωτάθλημα τουρισμού (WTCC) το 1987, και στο τιμόνι τους κάθισαν ονόματα από τη Formula 1 και άλλες κορυφαίες κατηγορίες, όπως ο Nicola Larini, Alessandro Nannini, Gabriele Tarquini, Jacques Laffitte, Jean-Louis Schlesser και Mario Andretti. Ωστόσο, τα αποτελέσματα δεν ήταν τα αναμενόμενα και ο επικεφαλής της ομάδας, Cesare Fiorio, αναγκάστηκε να διακόψει το project πριν καν ολοκληρωθεί η σεζόν.

Αυτό δεν μειώνει την έκδοση δρόμου της 75 Evoluzione, με την συγκεκριμένη να έχει αριθμό πλαισίου ALF00088, όντας η 88η που βγήκε στην παραγωγή. Πουλήθηκε πρόσφατα από την ιταλική αντιπροσωπεία Ruote da Sogno για €88.200, με το οδόμετρό της να δείχνει 73.945 χλμ.

Η Evoluzione ξεχωρίζει από το πολυεστερικό bodykit, το οποίο αποτελείται από φαρδύτερα φτερά και νέους προφυλακτήρες και ποδιές. Μηχανικά, κάτω από το καπό υπάρχει ένας 1,8-λίτρων τετρακύλινδρος κινητήρας, όπου με την βοήθεια του turbo αποδίδει 155 άλογα και 230 Nm ροπή. Στην πράξη, όμως, μπορούσε εύκολα να αποδόσει παραπάνω, αφού έχει ειδικές μετατροπές για να δέχεται ευκολότερα βελτίωση, με διαφορετικό χρονισμό βαλβίδων, διπλή αντλία βενζίνης, φίλτρο αέρα σε άλλη θέση, καθώς και μικρότερης διαμέτρου χιτώνια, που μείωναν τον κυβισμό του κινητήρα, από τα 1.779 κ.εκ. στα 1.762 κ.εκ.

Η κίνηση μεταφέρεται στον πίσω άξονα, μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου με πέντε σχέσεις, με την Alfa Romeo να είχε μειώσει σημαντικό το βάρος του μοντέλου, το οποίο άγγιζε τα 1.150 κιλά. Έτσι, η 75 Turbo Evoluzione είχε αξιόλογες επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ ώρα να ερχόταν σε 7,6 δευτ. και η τελική ταχύτητα άγγιζε τα 220 χλμ/ώρα.