Πριν δέκα ημέρες, η Jeep έδωσε τις πρώτες φωτογραφίες του Commander, και σήμερα η αμερικάνικη εταιρία παρουσιάζει όλες τις λεπτομέρειες του νέου 7θέσιου μοντέλου της, το οποίο θα πωλείται αποκλειστικά στην αγορά της Νοτίου Αμερικής.

Αυτό, εξελίχθηκε και κατασκευάζεται στη Βραζιλία, και πιο συγκεκριμένα η παραγωγή του θα γίνεται στο εργοστάσιο της Stellantis στο Pernambuco της Βραζιλίας.

Το Commander βασίζεται στην Small Wide πλατφόρμα της FCA, την ίδια που χρησιμοποιούν τα Renegade και Compass. Το Commander έχει μήκος 4.769 χλστ., πλάτος 1.859 χλστ. και ύψος 1.682 χλστ., με το μεταξόνιο να αγγίζει τα 2.794 χλστ., καθιστώντας το μοντέλο κατά 158 χλστ. μακρύτερο, 41 χλστ. φαρδύτερο και 42 χλστ. ψηλότερο από το Compass, με το μεταξόνιο να είναι αυξημένο κατά 158 χλστ. Το Commander έχει νέες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, ρυθμισμένες για τις μεγαλύτερες διαστάσεις του μοντέλου και το αυξημένο βάρος, το οποίο κυμαίνεται από 1.658 έως 1.908 κιλά, ανάλογα με την έκδοση.

Σχεδιαστικά, στο μπροστινό μέρος, βλέπουμε την κλασική μάσκα της Jeep, που συνδέεται με τα χρωμιωμένα LED φωτιστικά σώματα, ενώ ο προφυλακτήρας διαθέτει μεγάλες εισαγωγές αέρα. Η οριζόντια γραμμή των παραθύρων και η -προαιρετική- διχρωμία κάνουν το αυτοκίνητο να μοιάζει με το νέο Grand Cherokee. Ομοίως, τα λεπτά πίσω LED φώτα, μοιάζουν με αυτά του Grand Cherokee L, αν και τοποθετημένα ψηλότερα και ενώνονται με μια χρωμιωμένη μπάρα.

Το Jeep Commander διατίθεται σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, το Limited και το Overland. Το Limited διακρίνεται από τις ζάντες 18 ιντσών και την ταπετσαρία από μαύρο δέρμα/σουέτ, ενώ το Overland έρχεται με μεγαλύτερες ζάντες 19 ιντσών, πλαστικές επενδύσεις στο χρώμα του αμαξώματος και καφέ δερμάτινη/καστόρινη ταπετσαρία. Επιπλέον, υπάρχει και off-road πακέτο στο οποίο η απόσταση από το έδαφος ανέρχεται σε 212 χλστ., με την γωνία προσέγγισης να είναι 26 μοίρες και η γωνία διαφυγής 24 μοίρες.

Το εσωτερικό μοιράζεται ως επί το πλείστον με το Compass, αλλά το Commander έρχεται με διαφορετικές επιλογές για τις επενδύσεις, που το κάνουν να φαίνεται πιο premium. Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει μια οθόνη 10,1 ιντσών για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, ενώ πίσω από το τιμόνι η οθόνη για το ψηφιακό πίνακα οργάνων είναι 10,25 ιντσών.

Η μεγαλύτερη διαφορά όμως είναι ότι το Commander είναι πιο ευρύχωρο, ενώ διαθέτει και μια τρίτη σειρά καθισμάτων. Η δεύτερη σειρά μπορεί να μετακινηθεί έως και 140 χλστ. εμπρός/πίσω, δίνοντας προτεραιότητα στο χώρο των ποδιών ή στο χώρο αποσκευών, ενώ οι πλάτες της δεύτερης και τρίτης σειράς είναι αναδιπλούμενες.

Ο χώρος αποσκευών είναι 233 λίτρα, όταν και τα 7 καθίσματα είναι στη θέση τους και αυξάνεται στα 661 λίτρα σε 5θέσια διαμόρφωση, ενώ φτάνουν μέχρι τα 1.760 λίτρα όταν διπλωθούν όλα τα καθίσματα των επιβατών. Τέλος, σε όλη την καμπίνα υπάρχουν επιπλέον 31 λίτρα για αποθήκευση μικροαντικειμένων.

Μηχανικά, το Commander παίρνει κίνηση από έναν 2,0-λιτρο turbodiesel κινητήρας, απόδοσης 200 ίππων και 380 Nm ροπής, που συνδυάζεται με ένα 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με την κίνηση να μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς. Επίσης προσφέρεται και ένας 1.300άρης turbo κινητήρας βενζίνης απόδοσης 185 ίππων με 270 Nm ροπής που συνδυάζεται με 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτητων. Η κίνηση μεταφέρεται στον μπροστά άξονα, με το σύστημα τετρακίνησης να βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό.