Τον Οκτώβριο του 2019, η Isuzu παρουσίασε το νέο D-Max και σήμερα η ιαπωνική εταιρία μας δείχνει τον καρπό της συνεργασίας με την Arctic Trucks. Για όσους δεν γνωρίζουν, η Arctic Trucks είναι μια διεθνής εταιρεία με έδρα στην Ισλανδία, η οποία ειδικεύεται σε τροποποιήσεις σε τετρακίνητα οχήματα, ώστε να τα κάνει να χρησιμοποιούνται στις πιο δύσκολες συνθήκες, ιδιαίτερα σε πολικές θερμοκρασίες, χιόνι και πάγο.

Το Isuzu D-Max Arctic Trucks AT35 είναι το πιο ικανό D-Max που μπορεί κάποιος να αγοράσει από μια αντιπροσωπεία, και θα είναι διαθέσιμο από τον Φεβρουάριο του 2022. Η εταιρία δεν αναφέρει λεπτομέρειες σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά το νέο D-Max προσφέρεται με δύο turbodiesel κινητήρες.

Πρόκειται για έναν 1.900 κ.εκ απόδοσης 150 ίππων στις 3.500 σ.α.λ με 350 Nm ροπής μεταξύ 1.800 και 2.600 σ.α.λ. Ο δεύτερος είναι ο 3,0-λιτρος απόδοσης 190 ίππων στις 3.600 σ.α.λ και 450 Nm ροπής μεταξύ 1.600 και 2.600 σ.α.λ. Και οι δύο συνδυάζονται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, με τον 1.900άρη να μπορεί να συνδυαστεί και με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με την Arctic Trucks να μην επεμβαίνει στα μηχανικά μέρη.

Το D-Max Arctic Trucks AT35 διαθέτει νέες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, με αμορτισέρ της Bilstein και τεράστια ελαστικά 35 ιντσών, με ζάντες διαστάσεων 17×10. Αυτό έχει αποτέλεσμα η απόσταση από το έδαφος να έχει αυξηθεί κατά 125 χλστ., χαρίζοντας στο αυτοκίνητο εκπληκτικές γωνίες προσέγγισης, διαφυγής και ράμπας. Έχει ωφέλιμο φορτίο 1 τόνο, και ελκτική ικανότητα 3,5 τόνους, ενώ στον βασικό εξοπλισμό συναντάμε μεταξύ άλλων xenon προβολείς, χρωμιομένα διακοσμητικά και πίσω LED φώτα.

Το ιαπωνικό pickup διαθέτει αλουμινένιο άξονα μετάδοσης έτσι ώστε να μειωθεί το βάρος τους, αλλά και ηλεκτρομαγνητικό πίσω διαφορικό με λειτουργία κλειδώματος, που βελτιώνει τις ικανότητες του μοντέλου εκτός δρόμου, αφού μειώνει τον χρόνο που απαιτείται για την εναλλαγή της κίνησης ανάμεσα στους δύο και στους τέσσερις τροχούς. Το Isuzu D-Max AT35 θα πωλείται από επίσημο δίκτυο αντιπροσώπων της Isuzu.