Ο Ralf Brandstatter, διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen, ανακοίνωσε στην έκθεση αυτοκινήτου του Μονάχου ότι το ID.X πήρε το πράσινο φως και θα γίνει το Golf GTI του μέλλοντος. Η έκδοση παραγωγής του θα ονομαστεί ID.3 GTX, και θα μοιράζεται τα μέρη με το ID.4 GTX.

Το ID.X αποκαλύφθηκε τον περασμένο Μάιο σε μορφή πρωτοτύπου, με το τμήμα πειραματικής ανάπτυξης της Volkswagen να έχει αντικαταστήσει την μπαταρία 62 kWh του πρώτου μοντέλου της ID οικογένειας, με μια νέα, χωρητικότητας 82 kWh. Επιπλέον, το concept διέθετε μερικά μέρη από το ID.4 GTX, και έτσι το ID.X. αποδίδει 245 kW (328 ίππους), από τους δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν ανά άξονα), κάτι που το κάνουν τετρακίνητο.

Σύμφωνα με τον Brandstatter, η ομάδα των μηχανικών βελτίωσε επίσης το πλαίσιο, το σύστημα ψυχαγωγίας και, όπως μπορείς να δεις, τροποποίησε την εμφάνιση του αυτοκινήτου. Κατάφερε επίσης να ελαφρύνει το αυτοκίνητο κατά 200 κιλά, και έτσι για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 5,3 δευτ., όντας περίπου μισό δευτερόλεπτο πιο αργό από την αντίστοιχη μέτρηση του Golf R. Είναι, όμως, ταχύτερο από το Golf GTI Clubsport 45, το οποίο χρειάζεται για το 0-100 χλμ/ώρα 5,6 δευτ.