Η Toyota ανακοίνωσε σήμερα πως θα επενδύει περί τα 11,5 δισ. ευρώ (1,5 τρισ. γιεν) έως το 2030 για την ανάπτυξη μπαταριών και των σχετικών συστημάτων τροφοδοσίας, σε μια προσπάθεια να ηγηθεί στον κλάδο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων την επόμενη δεκαετία.

Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου από πλευράς πωλήσεων, η οποία πρωτοστάτησε στα υβριδικά αυτοκίνητα με το Prius, έχει θέσει ως στόχο να μειώσει το κόστος των μπαταριών της κατά 30% ή περισσότερο, δουλεύοντας στα υλικά που χρησιμοποιούνται και τον τρόπο κατασκευής τους.

1

Αναπτύσσει μια νέα μπαταρία ιόντων λιθίου που θα περάσει στη παραγωγή από το 2025 και μετά, και θα είναι φθηνότερη και πιο αποδοτική.

Στοχεύουμε στη βελτίωση της κατανάλωσης ενέργειας, η οποία αποτελεί έναν δείκτη της ποσότητας ηλεκτρικής ενέργειας που χρησιμοποιείται ανά χιλιόμετρο, κατά 30%, ξεκινώντας από το Toyota bZ4X,

δήλωσε ο Masahiko Maeda, υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας, συμπληρώνοντας πως η μπαταρία του bZ4X μπορεί να διατηρήσει το 90% της απόδοσής της μετά από 10 χρόνια χρήσης.

Η Toyota θέλει να γίνει η πρώτη εταιρία που θα περάσει σε μαζική παραγωγή τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης (solid state), το 2025, που στοχεύουν στη μείωση του βάρους και του όγκου, στην αύξηση του κύκλου ζωής, στο μειωμένο κόστος και στους γρήγορους χρόνους φόρτισης, ενώ είναι λιγότερο επιρρεπείς σε πυρκαγιά.

2Διάβασε επίσης

Η Toyota θα παρουσιάσει πρωτότυπο με solid-state μπαταρία μέσα το 2021

Η Toyota θέλει να χρησιμοποιεί τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης, όχι μόνο στα αμιγώς ηλεκτρικά της μοντέλα, αλλά και στα υβριδικά. Παράλληλα η εταιρία αναμένει οφέλη από τις δοκιμές και τις έρευνες που πραγματοποίησε σε μπαταρίες τεχνολογίας Ni-MH παλαιότερης γενιάς που επιτρέπουν διπλάσια ενεργειακή πυκνότητα.

Η Toyota θέλει έως το 2030 να εξασφαλίσει την προμήθεια μπαταριών 200 GWh, θέτοντας ως στόχο να πουλήσει 8 εκατ. ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα το 2030, με τα 2 εκατομμύρια εξ’αυτών να είναι αμιγώς ηλεκτρικά και υδρογονοκίνητα (FCEV) με κυψέλες καυσίμου.