Η Bentley έχει ξεκινήσει την ανάπτυξη της plug-in υβριδικής έκδοσης της Continental GT. Το αυτοκίνητο θα γίνει το τρίτο plug-in υβριδικό της βρετανικής εταιρίας και θα χρησιμοποιεί το ίδιο κινητήριο σύνολο που συναντάμε στην Flying Spur Hybrid.

Έτσι το μοντέλο θα φορά έναν 2,9-λιτρο V6 turbo κινητήρα βενζίνης 410 ίππων με 550 Nm ροπής, που θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος βρίσκεται μεταξύ του κιβωτίου ταχυτήτων και του κινητήρα.

Αυτός αποδίδει 136 άλογα και 400 Nm ροπής, με το υβριδικό σύνολο να αποδίδει συνδυαστικά 544 άλογα με 750 Nm. Ο ηλεκτροκινητήρας θα αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 14,3 kWh, που θα χαρίζει ηλεκτρική αυτονομία 40 χλμ στον κύκλο WLTP, ενώ η συνολική αυτονομία του αυτοκινήτου θα ξεπερνά 700 χλμ.