Πριν δύο χρόνια η Bentley παρουσίασε την τρίτη γενιά της Flying Spur, η οποία αρχικά ήταν διαθέσιμη αποκλειστικά με τον 6,0-λίτρο twin-turbo W12 TSI κινητήρα, απόδοσης 635 ίππων και 900 Nm ροπής. Με αυτόν τον κινητήρα, το πολυτελές βρετανικό μοντέλο επιταχύνει για τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 333 χλμ/ώρα.

Τον περασμένο Οκτώβριο, η βρετανική εταιρία προσέθεσε τον 4,0-λίτρο twin-turbo V8 κινητήρα στην γκάμα του μοντέλου. Αυτός αποδίδει 550 άλογα και 770 Nm ροπής, με την κίνηση να περνά σε όλους τους τροχούς μέσω ενός 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Το ενεργό έξυπνο σύστημα τετρακίνησης, κατά βάση, στέλνει περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς.

Σήμερα, η μάρκα με έδρα το Crewe της Αγγλίας διευρύνει τη γκάμα του μοντέλου, καθώς μας δείχνει την plug-in υβριδική έκδοση του. Το μοντέλο φορά έναν 2,9-λιτρο V6 turbo κινητήρα βενζίνης 410 ίππων με 550 Nm ροπής, που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος βρίσκεται μεταξύ του κιβωτίου ταχυτήτων και του κινητήρα.

Αυτός αποδίδει 136 άλογα και 400 Nm ροπής, με το υβριδικό σύνολο να αποδίδει συνδυαστικά 544 άλογα με 750 Nm, ήτοι 95 άλογα περισσότερα από την Bentayga Hybrid. Ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 14,3 kWh, που χαρίζει ηλεκτρική αυτονομία 40 χλμ στον κύκλο WLTP, ενώ η συνολική αυτονομία του αυτοκινήτου ανακοινώνεται ότι είναι μεγαλύτερη των 700 χλμ.

Για τα 0-100 χλμ/ώρα, η Flying Spur Hybrid χρειάζεται 4,3 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 285 χλμ/ώρα. Η μπαταρία χρειάζεται 2,5 ώρες προκειμένου να φορτίσει πλήρως με χρήση ταχυφορτιστή και 7,5 ώρες με χρήση απλής οικιακής πρίζας.