Το Νοέμβριο του 2016, η Mazda παρουσίασε τη δεύτερη γενιά του CX-5, λίγες ημέρες πριν κάνει το ντεμπούτο του στην έκθεση του Los Angeles. Η εμπορική του πορεία στην Αμερική και την Ιαπωνία ξεκίνησε πριν το τέλος του ίδιου χρόνου, ενώ στην Ευρώπη το ντεμπούτο του έγινε στην έκθεση της Γενεύης του 2017. Στην Ελλάδα ήρθε με καθυστέρηση δύο ετών, ήτοι τον Μάιο του 2019, όταν και επανήλθε επίσημα η Mazda στη χώρα μας.

Σήμερα, με το μοντέλο να έχει φτάσει στο μέσο του κύκλου ζωής του, η ιαπωνική εταιρία αποκάλυψε την ανανεωμένη έκδοση του μεσαίου SUV της. Η διαθεσιμότητα του CX-5 facelift θα ξεκινήσει σε ολόκληρη την Ευρώπη από τις αρχές του 2022, με το μοντέλο να αναβαθμίζεται συνολικά.

Αισθητικά, το εμπρός μέρος του ανανεωμένου CX-5 διαθέτει μια νέα, τρισδιάστατη μάσκα, με τα φωτιστικά σώματα, τόσο εμπρός όσο και πίσω, να έχουν επίσης επανασχεδιαστεί, ενώ προστέθηκε και ένα νέο εξωτερικό χρώμα, το Zircon Sand. Το CX-5 facelift θα διατίθεται σε τρία νέα επίπεδα εξοπλισμού, που περιλαμβάνουν στιλιστικές διαφορές για να καθορίσουν τον ξεχωριστό τους χαρακτήρα.

Το CX-5 στην έκδοση Newground διαθέτει προστατευτικές ποδιές σε ασημί απόχρωση, στον εμπρός και πίσω προφυλακτήρα και τα διακοσμητικά των θυρών, μαύρα καλύμματα πλευρικών καθρεφτών, πράσινες λεπτομέρειες στην μπροστινή μάσκα και ζάντες αλουμινίου 19″ σε μαύρη απόχρωση. Το εσωτερικό συνδυάζει ταπετσαρίες από σουέτ με εμφανείς ραφές και περσίδες των αεραγωγών του κλιματισμού, σε πράσινο lime.

Η έκδοση Homura Plus διαθέτει σπορ, γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα στη μάσκα, στην αεροτομή, στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, στα φρύδια των φτερών, στα διακοσμητικά των θυρών και στους καθρέφτες, χαρίζοντας στο αμάξωμα μια έντονα σπορ εμφάνιση. Οι ζάντες αλουμινίου των 19” διαθέτουν βαφή σε μαύρο μεταλλικό χρώμα και η μπροστινή μάσκα ενσωματώνει κόκκινες πινελιές. Οι κόκκινες εμφανείς ραφές ξεχωρίζουν στα μαύρα δερμάτινα καθίσματα, το τιμόνι, το μοχλό των ταχυτήτων και τα πάνελ των θυρών.

Τέλος, η High Plus έκδοση έχει γυαλιστερές ασημί ζάντες αλουμινίου 19” και στο εσωτερικό υπάρχουν Nappa δερμάτινες επενδύσεις και ξύλινα διακοσμητικά.

Περνώντας στο εσωτερικό του CX-5, αυτό διαθέτει πλέον σύστημα επαγωγικής φόρτισης κινητού τηλεφώνου Qi, στην κεντρική κονσόλα. Το CX-5 του 2022 διαθέτει την επιλογή του προγράμματος οδήγησης Mi-Drive, το οποίο σου επιτρέπει να επιλέξεις το καταλληλότερο πρόγραμμα οδήγησης με το πάτημα ενός διακόπτη. Τα μοντέλα με το σύστημα τετρακίνησης i-Activ AWD, θα εφοδιάζονται και με μία πρόσθετη λειτουργία εκτός δρόμου.

Από πλευράς συστημάτων ασφαλείας, η πλατφόρμα i-Activsense περιλαμβάνει πλέον σύστημα υποβοήθησης σε ταξίδι ή μποτιλιάρισμα (Cruise & Traffic Support – CTS), το οποίο συμβάλλει στη μείωση της κόπωσης του οδηγού, βοηθώντας με το γκάζι, το πεντάλ φρένου και το τιμόνι, σε περιπτώσεις που “πέσεις” σε μποτιλιάρισμα.

Η Mazda δεν αναφέρει τους κινητήρες που θα φέρει το ανανεωμένο CX-5, αλλά αναμένεται να είναι ίδια με το υπάρχον μοντέλο, ήτοι την γνωστή γκάμα SkyActiv συνόλων, που περιλαμβάνει δύο βενζινοκινητήρες –έναν 2,0-λιτρο και έναν 2,5-λίτρων– καθώς και τον SkyActiv-D πετρελαιοκινητήρα των 2,2 λίτρων, απόδοσης 190 ίππων και 450 Nm ροπής.

Αυτοί, θα συνδυάζονται είτε με ένα 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο, είτε με ένα 6-τάχυτο αυτόματο ενώ το νέο μοντέλο θα εξοπλίζεται και με το G-Vectoring Control σύστημα της εταιρίας που ρυθμίζει την παρεχόμενη ροπή ανάλογα με την γωνία του τιμονιού για να βελτιστοποιεί την κάθετη φόρτιση κάθε τροχού, αυξάνοντας την άνεση στην καμπίνα και μειώνοντας την ανάγκη για διορθωτικές κινήσεις από τον οδηγό.

Κλείνοντας, η Mazda αναφέρει ότι το CX-5 του 2022 διαθέτει την επόμενη γενιά της αρχιτεκτονικής Skyactiv-Vehicle, εξελίσσοντας περαιτέρω το αμάξωμα, την ανάρτηση και τα καθίσματα, για να βελτιώσει την άνεση οδήγησης και να περιορίσει την κόπωση, ενώ έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην βελτίωσης της ηχομόνωσης.