Στο δρόμο για το ντεμπούτο του στο διάσημο Rally Dakar τον Ιανουάριο του 2022, η Audi Sport δοκίμασε το RS Q e-tron για σχεδόν δύο εβδομάδες στο Μαρόκο υπό τις πιο ακραίες συνθήκες, καθώς επικρατούσαν πολύ υψηλές θερμοκρασίες.

Μετά από δοκιμές στη Γερμανία και την Ισπανία, η γερμανική ομάδα κατευθύνθηκε προς την έρημο και τους αμμόλοφους για πρώτη φορά στη ζέστη του Μαρόκου. Για άλλη μια φορά, συμμετείχαν και τα τρία πληρώματα, με τους Stephane Peterhansel, Carlos Sainz και Mattias Ekström να “γράφουν” πολλά χλμ. δοκιμών στο εξαιρετικά πολύπλοκο αγωνιστικό πρωτότυπο.

Το αγωνιστικό συνδυάζει 2 MGU ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα και έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης. Είναι τετρακίνητο και χρησιμοποιεί τον MGU ηλεκτροκινητήρα των φετινών μονοθεσίων της Formula E.

Audi RS Q e-tron

Οι ηλεκτροκινητήρες αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία υψηλής τάσης, με την φόρτισή της να γίνεται κατά την οδήγηση μέσω ενός τρίτου MGU ηλεκτροκινητήρα, όπως και από τον 2,0-λιτρου TFSI κινητήρα που χρησιμοποιούσε η Audi στο DTM. Η μπαταρία του αγωνιστικού ζυγίζει 370 κιλά και έχει χωρητικότητα περίπου 50 kWh.