Πεζοί: Άνω του 80% η πιθανότητα θανάσιμου ή σοβαρού τραυματισμού από όχημα με ταχύτητα 50 χλμ/ώρα

Σχετικά άρθρα

Σύμφωνα με τις αναλύσεις των στοιχείων ατυχημάτων στην Ελλάδα και τη συγκριτική εξέτασή τους με άλλες αντίστοιχες αναλύσεις (EC-ERSO, ITF-IRTAD) από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, προκύπτει πως ο πιο κρίσιμος παράγοντας που συμβάλει στην πρόκληση των οδικών ατυχημάτων είναι η οδήγηση με υψηλές ταχύτητες εντός των πόλεων.

Για τους πεζούς ή τους ποδηλάτες ο κίνδυνος ενός σοβαρού τραυματισμού τη στιγμή της σύγκρουσής τους με όχημα αυξάνεται εκθετικά σε ταχύτητες πάνω από 30 χλμ/ώρα. Όταν ένα αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα 30 χλμ/ώρα η πιθανότητα θανάσιμου ή σοβαρού τραυματισμού του πεζού σε περίπτωση ατυχήματος είναι 20%, ενώ εάν το αυτοκίνητο κινείται με 50 χλμ/ώρα, η πιθανότητα θανάσιμου ή σοβαρού τραυματισμού του πεζού ξεπερνά το 80%. Η συνολική απόσταση ακινητοποίησης είναι σχεδόν η μισή στα 30 χλμ/ώρα απ’ ό,τι στα 50 χλμ/ώρα.

Στην Ελλάδα, το ποσοστό θανάτων σε οδικά ατυχήματα σε κατοικημένες περιοχές παραμένει υψηλός (52% έναντι 38% στην ΕΕ). Από αυτό ένα ποσοστό αφορά πεζούς (21%) και μοτοσικλετιστές (27% έναντι 15% στην ΕΕ).

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Διακοπή της κυκλοφορίας τη Μεγάλη Δευτέρα στα Λιμανάκια

Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις επί της Λ. Βάρκιζας – Σουνίου στη θέση Λιμανάκια ανακοίνωσε η Τροχαία για την Μεγάλη Δευτέρα 29 Απριλίου 2024. Συγκεκριμένα, λόγω εκτέλεσης...