Η Geometry παρουσιάζει το νέο της ηλεκτρικό μοντέλο για το b-segment, με τιμή €8.000

Σχετικά άρθρα

Την άνοιξη του 2019 η Geely -ιδιοκτήτρια μεταξύ άλλων της Volvo, της Lotus, της Polestar, της Lynk&Co, αλλά και μεγαλομέτοχος της Daimler- ανακοίνωσε την ίδρυση της Geometry, μιας νέας μάρκας που θα πουλά αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα, τόσο στην αγορά της Κίνας, όσο και παγκοσμίως.

Σκοπός της Geely είναι να γίνει ένας από τους 10 κορυφαίους ομίλους του κόσμου, με την νεοϊδρυθείσα εταιρία να σκοπεύει να παρουσιάσει τουλάχιστον 10 ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2025, με το πρώτο να είναι το Geometry A, που είδαμε με το λανσάρισμα της, για να ακολουθήσει ένα χρόνο αργότερα το Geometry C.

Σήμερα, ήρθε η ώρα για ένα μικρό αστικό μοντέλο, το Geometry EX3, το οποίο κατατάσσεται στο B-segment. Το μήκος του αγγίζει τα 4.005 χλστ., το πλάτος τα 1.760 χλστ., και το ύψος τα 1.575 χλστ., ενώ το μεταξόνιο ανέρχεται σε 2.480 χλστ. Στο εσωτερικό, υπάρχουν 25 σημεία αποθήκευσης μικροαντικειμένων, ενώ ο χώρος αποσκευών ανέρχεται σε 500 λίτρα, ενώ όταν αναδιπλωθούν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων αυτός διπλασιάζεται και φτάνει τα 1.050 λίτρα.

Σύμφωνα με την εταιρία, το αυτοκίνητο μπορεί να φιλοξενήσει πέντε άτομα, με το Geometry EX3 να διαθέτει μια μοντέρνα και άρτια εξοπλισμένη καμπίνα, η οποία είναι διακοσμημένη με δίχρωμο μαύρο και μπλε χρώμα που τονίζεται περισσότερο με λευκές, γκρι και κίτρινες/πράσινες πινελιές. Σύμφωνα με την Geely, η ποιότητα των υλικών είναι ανάλογα υψηλή με τα άλλα μοντέλα, καθώς διαθέτει ένα μεγάλο μέρος πλαστικά με μαλακή υφή.

Στα αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά περιλαμβάνονται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 10,5 ιντσών και το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη 8 ιντσών που υποστηρίζει το σύστημα Gely της Geely. Η τελευταία δίνει στους οδηγούς πρόσβαση σε κατοπτρισμό κινητής συσκευής, πλοήγηση Autonavi, φωνητικό έλεγχο και Wi-Fi στο αυτοκίνητο, αλλά -όπως όλα τα οχήματα της Geely- δεν υπάρχει συμβατότητα με Apple CarPlay και Android Auto.

Μηχανικά, υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 95 ίππων, με την ενέργεια να αποθηκεύεται σε μια μπαταρία 37,23 kWh. Αυτή, σε κύκλο NEDC χαρίζει μια αυτονομία 320 χλμ., και στον WLTP 200 χλμ. Το Geometry EX3 διαθέτει σύστημα ανάκτησης της ενέργειας κατά την πέδηση, ενώ η φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να γίνει από οικιακή πρίζα, με wallbox και με ταχυφορτιστή (DC), που επαναφορτίζει το 80% της μπαταρίας από άδεια, σε λιγότερο από 30 λεπτά

Το Geometry EX3 προς το παρόν είναι διαθέσιμο μόνο στην αγορά της Κίνας και είναι πραγματικά φθηνό, καθώς η τιμή του ξεκινά από τα 59.700 Yuan (€7.950). Η εταιρία εξετάζει να το κάνει διαθέσιμο παγκοσμίως.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Αυτό είναι το Kia EV5 GT

Κυκλοφόρησαν οι δύο πρώτες φωτογραφίες της γρήγορης, GT έκδοσης του Kia EV5, με το αυτοκίνητο να διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, με τον μπροστά να παράγει...