H GMA συνεχίζει με εντατικούς ρυθμούς την εξέλιξη του T.50, και ο Dario Franchitti οδήγησε το μουλάρι “George” στην πίστα του Millbrook, και είχε το “ελεύθερο” να πιέσει τον V12 ατμοσφαιρικό κινητήρα του αυτοκινήτου στο όριο, ήτοι μέχρι τις 12.100 σ.α.λ.
Μετά το μουλάρι, ο οδηγός δοκιμών βρέθηκε πίσω από το τιμόνι του XP3, ένα εκ των τριών πρωτοτύπων δοκιμών του T.50, για περαιτέρω δοκιμές.
Αναλυτικές λεπτομέρειες για το αυτοκίνητο μπορείς να διαβάσεις στο ακόλουθο άρθρο