Οποιαδήποτε 911 συνοδεύεται με την λέξη Cup στο όνομα της, γνωρίζεις αυτόματα πόσο ικανή είναι και μόνο τυχαία δεν έχει μπει. Η συγκεκριμένη είναι του 1995 και πωλείται μέσω διαδικτυακής δημοπρασίας από την Collecting Cars.

Το αγωνιστικό αυτοκίνητο άνηκε στον πρώην πρόεδρο του Porsche Club Αμερικής, John Ruther και ήταν το πρώτο μοντέλο του 1995 με τον 3,8-λίτρων κινητήρα, που πουλήθηκε στην Αμερική, με το αυτοκίνητο να παραμένει εκεί μέχρι και σήμερα.

Ο Ruther έτρεξε με αυτό σε αρκετούς ερασιτεχνικούς αγώνες του Porsche Club, αλλά το 1997 αποφάσισε να αναβαθμίσει το αυτοκίνητο. Οι εργασίες έγιναν στην Porsche Motorsport North America, η οποία τοποθέτησε νέο κινητήρα -τον Μ64/70- με ενισχυμένες μπιέλες της Carrillo, αναβαθμισμένους εκκεντροφόρους και διάφορες ακόμα επεμβάσεις που ανέβασαν την ιπποδύναμη στα 390 άλογα.

Ωστόσο, δεν έμεινε μόνο σε αυτά, καθώς αργότερα με τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου, η ιπποδύναμη ανέβηκε στα 410 άλογα. Επιπλέον, το αγωνιστικό φορά μεγάλες δαγκάνες, δίσκους από 911 Turbo, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, υδραυλικό τιμόνι, αναβαθμισμένο χειροποίητο κιβώτιο έξι σχέσεων, ελαφρωμένο βολάν και μπλοκέ διαφορικό.

Το αυτοκίνητο δεν έχει τρακάρει ποτέ, ενώ διαθέτει το αυθεντικό του λευκό Grand Prix White χρώμα.