Το γεγονός ότι μια εταιρία αναγκάζεται να σταματήσει για λίγο την παραγωγή κάποιων αυτοκινήτων της, συμβαίνει αρκετά συχνά τελευταία. Ο λόγος είναι οι μεγάλες επιπτώσεις της πανδημίας του κορωνοϊού στους προμηθευτές στον τομέα των τσιπ. Φαίνεται, όμως, ότι και η BMW αντιμετωπίζει επίσης προβλήματα με τους προμηθευτές, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να πουλήσει για λίγο μερικές Μ3 και Μ4.

Ο λόγος είναι ο εντοπισμός προβλημάτων στα κουζινέτα του στροφάλου, ήτοι στα εξαρτήματα που τοποθετούνται στα έδρανα του στροφάλου. Σκοπός τους είναι η σταθερότητα του στροφαλοφόρου άξονα κατά την περιστροφή του, η αποφυγή κραδασμών, η αποφυγή παραμόρφωσης λόγω της μηχανικής πίεσης, όπως και η μείωση της τριβής και της θερμότητας που ασκείται στον στρόφαλο.

Τα κουζινέτα λιπαίνονται με το λάδι του κινητήρα, ούτως ώστε να αποφεύγονται οι επαφές μεταξύ των μεταλλικών μερών με έντονη τριβή. Ωστόσο, αυτό δεν επιτυγχάνεται πάντα 100%, και στην προκειμένη περίπτωση δεν έγινε σωστά η διαδικασία επικάλυψης του βασικού υλικού.

Το πρόβλημα ανακαλύφθηκε κατά τον ποιοτικό έλεγχο σε αρκετούς κινητήρες της γερμανικής εταιρίας. Το M τμήμα της BMW συναρμολογεί -φυσικά- τους S58B30T0 κινητήρες των M3 και M4, αλλά τα συγκεκριμένα εξαρτήματα προέρχονται από προμηθευτή της.

Σύμφωνα με εκπρόσωπο της BMW, η εταιρία δεν θα προχωρήσει σε ανάκληση, καθώς φαίνεται να έχουν επηρεαστεί μόλις 35 αυτοκίνητα, δηλώνοντας χαρακτηριστικά:

Αυτή δεν είναι ανάκληση και δεν έχει προγραμματιστεί μια τέτοια προς το παρόν. Δεν παραδίδουμε οχήματα με ελαττώματα, επομένως τα επηρεαζόμενα αυτοκίνητα τα κρατάμε εμείς αυτή τη στιγμή. Εργαζόμαστε πυρετωδώς για να βρούμε μια λύση και θα δούμε αν θα λειτουργήσει, όντας ένα προσωρινό πρόβλημα ή αν θα πρέπει να επικεντρωθούμε στο υλικό (hardware). Θα γνωρίζουμε μέχρι το τέλος αυτής της εβδομάδας, το αργότερο.

Αυτό σημαίνει ότι αν είσαι ένας από τους 35 που περιμένει μια νέα M3 ή M4 θα πρέπει να περιμένεις λίγες ημέρες επιπλέον.