Οι πιο αξιόπιστες/αναξιόπιστες μάρκες και τα πιο αξιόπιστα/αναξιόπιστα αυτοκίνητα του 2021

Σχετικά άρθρα

Το Consumer Reports για ακόμη μια χρονιά έκανε γνωστά τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας αξιοπιστίας με τίτλο “Annual Auto Reliability Survey. Η συγκεκριμένη έρευνα δείχνει ποιες είναι οι πιο αξιόπιστες και οι αναξιόπιστες αυτοκινητοβιομηχανίες στις ΗΠΑ, όπως επίσης ποια είναι τα πιο αξιόπιστα και τα πιο αναξιόπιστα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους των ΗΠΑ.

Οι πιο αξιόπιστες και οι πιο αναξιόπιστες μάρκες

Πέρυσι στη κορυφή βρέθηκε η Mazda, ενώ φέτος τα ηνία επέστρεψαν στη Lexus, με την Mazda να βρίσκεται στη 2η θέση. Στη τρίτη θέση βρέθηκε η Toyota, στη τέταρτη η Infiniti, στη πέμπτη η Buick και στην έκτη η Honda. Την 10αδα συμπληρώνουν οι Subaru, Acura, Nissan και Mini.

Όπως και πέρυσι, έτσι και φέτος, στον πάτο της βαθμολογίας συναντάμε την Lincoln, ενώ μια θέση πιο ψηλά βρίσκεται η Tesla, ακολουθούμενη από τις Jeep, Genesis, Volkswagen και Mercedes-Benz.

Από την φετινή έρευνα απουσιάζουν οι Alfa Romeo, Dodge, Fiat, Jaguar, Land Rover, Maserati, Mitsubishi και Polestar επειδή το Consumer Reports δεν είχε αρκετά δεδομένα προκειμένου να βγάλει τα σωστά συμπεράσματα.

Κυριαρχία ιαπωνικών εταιριών

8 από τις 10 πιο αξιόπιστες εταιρίες ήταν ιαπωνικές, η μία ήταν αμερικάνικη και η μια ευρωπαϊκή. Ο μέσος όρος αξιοπιστίας των ασιατικών αυτοκινητοβιομηχανιών ήταν στους 62 πόντους, με τις ευρωπαϊκές να βρίσκονται στη 2η θέση, υστερώντας 18 πόντους, αφού είχαν μέσο όρο αξιοπιστίας 44 πόντους. Οι αμερικάνικες ήταν τελευταίες με μέσο όρο αξιοπιστίας 42 πόντους.

Στα αξιοσημείωτα της φετινής έρευνας ήταν η βελτίωση της Mini κατά 13 θέσεις, όπως και η άνοδος της Infiniti και της Cadillac κατά 6 θέσεις. Η Ford κέρδισε 5 θέσεις.

Στον αντίποδα, η Ram έχασε 12 θέσεις, η Jeep και η GMC 5 έχασαν 6 θέσεις. με τις Hyundai και BMW να χάνουν από τέσσερις.

Τα σεντάν, hatchback, wagon, coupe και cabrio αυτοκίνητα ήταν τα πιο αξιόπιστα μοντέλα της φετινής έρευνας, με μέσο όρο αξιοπιστίας 57 πόντους. Ακολουθούν τα SUV με 50 πόντους, ενώ τα pickups και τα minivans συγκέντρωσαν 43 πόντους αξιοπιστίας κατά μέσο όρο.

Τα συμπαγή υβριδικά τα πιο αξιόπιστα

Τα συμπαγή υβριδικά και τα plug-in μοντέλα ήταν η κατηγορία με τα πιο αξιόπιστα μοντέλα, έχοντας συνολική αξιοπιστία άνω του μέσου όρου για όλα τα μοντέλα. Ανάμεσά τους συναντάμε τα Toyota Prius και Honda Insight.

Από την άλλη, τα πλήρως ηλεκτρικά SUV είναι η κατηγορία με τον μικρότερο μέσο όρο αξιοπιστίας, με συνολική αξιοπιστία κάτω του μέσου όρου.

Τα αποτελέσματα αναλυτικά:

Η μεθοδολογία

Ο αμερικάνικος μη κερδοσκοπικός οργανισμός, προκειμένου να βγάλει τα φετινά αποτελέσματα αξιοποίησε τα στοιχεία που του παρείχαν περισσότερα από 300.000 αυτοκίνητα παραγωγής, 300+ διαφορετικών μοντέλων, παραγωγής από το 2000 έως και το 2021.

Ο οργανισμός είχε στοιχεία από 200 με 300 μονάδες κάθε μοντέλου, με τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων να τα έχουν τουλάχιστον για 12 μήνες στη κατοχή τους και να αναφέρουν τα προβλήματα που εμφανίστηκαν τα αυτοκίνητά τους, μέσα σε διάστημα 12 μηνών, συμπληρώνοντας μια λίστα με αυτές τις 17 κατηγορίες προβλημάτων, συμπεριλαμβανομένων σημαντικών περιοχών όπως ο κινητήρας, το κιβώτιο ταχυτήτων, τα ηλεκτρικά συστήματα, το αμάξωμα, η βαφή και οι επενδύσεις. Αναλυτικά τις κατηγορίες αλλά και το πως Consumer Reports έβγαλε τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης έρευνας μπορείς να τα βρεις εδώ.

Τα 10 πιο αξιόπιστα

8 από τα 10 πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα προέρχονται από την Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου. Συγκεκριμένα τα μοντέλα που συγκέντρωσαν τους περισσότερους βαθμούς αξιοπιστίας φέτος είναι τα ακόλουθα:

Lexus GX – Βαθμός αξιοπιστίας: 100

Kia Niro EV – Βαθμός αξιοπιστίας: 95

Toyota Prius Prime – Βαθμός αξιοπιστίας: 93

Toyota Prius – Βαθμός αξιοπιστίας: 91

Cadillac XT5 – Βαθμός αξιοπιστίας: 89

Mazda MX-5 Miata – Βαθμός αξιοπιστίας: 88

Honda Insight – Βαθμός αξιοπιστίας: 87

Toyota Highlander – Βαθμός αξιοπιστίας: 86

Subaru Crosstrek – Βαθμός αξιοπιστίας: 85

Mazda CX-9 – Βαθμός αξιοπιστίας: 85

Τα 10 πιο αναξιόπιστα

Τα Αμερικάνικα μοντέλα αποδείχτηκαν τα πιο αναξιόπιστα φέτος, με 6 από τα 10 να είναι μοντέλα της Chrysler, της Ford, της Tesla και της Chevrolet. Αναλυτικά τα μοντέλα που συγκέντρωσαν τους λιγότερους βαθμούς αξιοπιστίας φέτος είναι τα εξής:

Subaru Ascent – Βαθμός αξιοπιστίας: 18

Chrysler Pacifica – Βαθμός αξιοπιστίας: 18

Tesla Model Y – Βαθμός αξιοπιστίας: 18

Volkswagen Tiguan – Βαθμός αξιοπιστίας: 17

Volvo XC90 – Βαθμός αξιοπιστίας: 17

Chevrolet Corvette – Βαθμός αξιοπιστίας: 13

Chevrolet Silverado – Βαθμός αξιοπιστίας: 11

Ford Mustang – Βαθμός αξιοπιστίας: 9

Ford Explorer – Βαθμός αξιοπιστίας: 8

Mercedes-Benz GLE – Βαθμός αξιοπιστίας: 5

Τα προτεινόμενα για φέτος

Το Consumer Reports προτείνει φέτος 22 αυτοκίνητα που κατάφεραν να βελτιώσουν την αξιοπιστίας τους πάνω από τον μέσο όρο. Πρόκειται για τα:

Acura MDX

Acura RDX

Acura TLX

Audi Q7

BMW X3

Chevrolet Blazer

Chevrolet Trailblazer

Chevrolet Traverse

Ford Bronco Sport

Ford Mustang Mach-Ε

Ford Ranger

Genesis G70

Honda Odyssey

Honda Passport

Infiniti QX50

Kia Niro EV

Nissan Rogue Sport

Ram 1500

Volkswagen Atlas

Volkswagen Atlas Cross Sport

Volkswagen Jetta

Volvo XC60

Τα αυτοκίνητα που δεν προτείνονται

Από την άλλη δεν προτείνει πλέον 12 αυτοκίνητα, λόγω της χαμηλής αξιοπιστίας τους, η οποία κυμάνθηκε κάτω ή πολύ κάτω από τον μέσο όρο. Πρόκειται για τα:

Buick Enclave

Chevrolet Bolt

Chevrolet Bolt EUV

Ford Mustang

Hyundai Kona Electric

Hyundai Santa Fe

Jeep Gladiator

Kia Sorento

Mercedes-Benz E-Class

Nissan Rogue

Toyota Corolla Hatchback

Volvo S60

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Υποχώρησαν κατά 5,2% οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ευρώπη τον Μάρτιο

Μειωμένες κατά 5,2% ήταν οι πωλήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην ΕΕ τον Μάρτιο. Συγκεκριμένα πουλήθηκαν 1.031.875 νέα αυτοκίνητα έναντι 1.089.017 τον Μάρτιο του 2022,...

Γερμανία: Κόπηκαν οι επιδοτήσεις, μειώθηκαν οι πωλήσεις των ηλεκτρικών

Ο απότομος τερματισμός των κρατικών επιδοτήσεων είχε ως αποτέλεσμα οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων να μειωθούν κατά 14,1% στη Γερμανία το πρώτο τρίμηνο του έτους,...