Η 24η Μαΐου, 2022 σηματοδοτεί την 50η επέτειο της χρονιάς που ιδρύθηκε η BMW M GmbH. Σχεδόν τρεις μήνες νωρίτερα, το σπορ παρακλάδι του BMW Group θα μεταφέρει το επετειακό πνεύμα στα τρέχοντα μοντέλα της με ξεχωριστές πινελιές εμπνευσμένες από την ιστορία του.

Όσοι επιλέξουν μία BMW M ή ένα μοντέλο BMW με πακέτο M Sport και ημερομηνία παραγωγής από το Μάρτιο του 2022 και μετά, μπορούν να παραγγείλουν λογότυπα εμπνευσμένα από το κλασικό λογότυπο “BMW Motorsport” για το εμπρός, το πίσω τμήμα και τις πλήμνες των τροχών του αυτοκινήτου τους, ως ένα εναλλακτικό λογότυπο αντί του συμβατικού εμβλήματος της BMW.

Εκτός από τα λογότυπα, 50 εμβληματικά και ιστορικής σημασίας χρώματα BMW M θα προσφέρονται για επιλεγμένα μοντέλα το 2022. Χρώματα, το καθένα με τη δική του στιλιστική ταυτότητα – Dakar Yellow, Fire Orange, Daytona Violet, Macao Blue, Imola Red ή Frozen Marina Bay Blue – αναφέρονται σε διάφορες εποχές της 50ετούς ιστορίας της BMW M.

Το λογότυπο της BMW με τα μετατοπισμένα ημικύκλια σε μπλε, βιολετί και κόκκινο χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1973 στο αγωνιστικό αυτοκίνητο της BMW Motorsport GmbH, που είχε ιδρυθεί πριν από ένα χρόνο.

Το 1978 και με το ντεμπούτο της BMW M1, οι τρίχρωμες λωρίδες έκλιναν προς τα δεξιά ενώ αργότερα πλησίασαν το γράμμα M. Ακόμα και εκτός αγωνιστικής σκηνής, το λογότυπο αυτό έγινε ένα εμπορικό σήμα υψηλής αξίας αναγνώρισης και ισχυρής ταυτότητας. Η θρυλική BMW M1 ήταν το μοναδικό όχημα παραγωγής υψηλών επιδόσεων της BMW M που έφερε το ιστορικό αγωνιστικό έμβλημα πέραν του λογοτύπου με τις τρίχρωμες ρίγες.

Και στα δύο λογότυπα, το μπλε συμβολίζει την BMW, το κόκκινο αντίστοιχα τους αγώνες και το βιολετί εκφράζει τη σχέση μεταξύ των δύο. Στην πορεία, το βιολετί έδωσε τη θέση του στο μπλε σκούρο και η BMW Motorsport GmbH λειτουργεί υπό την ονομασία BMW M GmbH από το 1993.

Μέσα στο 2022 η BMW M GmbH θα παρουσιάσει την M3 Touring, τη νέα M2, όπως και μια ειδική έκδοση της M4.