Με τη συνεχή επέκταση της γκάμας του και σε άλλες κατηγορίες οχημάτων, η BMW προωθεί δυναμικά τη μετάβαση στην ηλεκτρική κινητικότητα. Το 2022, η γερμανική εταιρία θα παρουσιάσει την i7, και σήμερα η BMW έδωσε μερικές φωτογραφίες από τις δοκιμές εξέλιξης του μοντέλου.

Αυτές έρχονται από τις εγκαταστάσεις του χειμερινού κέντρου δοκιμών του BMW Group στο Arjeplog, της Σουηδίας, το οποίο απέχει μόλις μερικά χλμ. από τον Αρκτικό Κύκλο. Οι μηχανικοί δοκιμών θεωρούν ότι οι παγωμένες επιφάνειες και οι χιονισμένοι δρόμοι προσφέρουν τις ιδανικές προϋποθέσεις για ολοκληρωμένη χρήση όλων των συστημάτων κίνησης και ανάρτησης.

Τα εξαρτήματα της ανάρτησης, τα συστήματα διεύθυνσης και πέδησης καθώς και τα συστήματα δυναμικού ελέγχου και ευστάθειας οχήματος που εξελίσσονται για τη μελλοντική γενιά της Σειράς 7 είναι σχεδιασμένα για να βελτιστοποιήσουν περαιτέρω την ισορροπία μεταξύ σπορ συμπεριφοράς και οδηγικής άνεσης.

Αυτό περιλαμβάνει επίσης τη βελτιστοποίηση της ανάρτησης, των ελατηρίων, των αμορτισέρ και διαφόρων συστημάτων που ρυθμίζουν τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου προκειμένου να ταιριάζουν με τα διάφορα συστήματα κίνησης. Το σύστημα διεύθυνσης περνά από σχολαστικό έλεγχο και ρύθμιση όπως και οι πολυάριθμες λειτουργίες του συστήματος Dynamic Stability Control (DSC) και η ρυθμισμένη με ακρίβεια διάδραση μεταξύ πέδησης λόγω τριβής και επιβράδυνσης μέσω ανάκτησης ενέργειας.

Το χειμερινό πρόγραμμα εστιάζει επίσης στα εξαρτήματα του αμιγώς ηλεκτρικού συστήματος κίνησης. Το σύστημα ηλεκτροκίνησης, η μπαταρία υψηλής τάσης, τα ηλεκτρονικά ισχύος και η τεχνολογία φόρτισης του i7, όλα προέρχονται από την 5η γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive, που ήδη προσφέρει βιώσιμη οδηγική απόλαυση στην BMW iX.

Η BMW αναφέρει ότι η συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας του i7 θα είναι 22,5 με 19,5 kWh/100 χλμ, κατά το πρότυπο WLTP.