H F2003-GA ήταν ένα ιδιαίτερα επιτυχημένο μονοθέσιο για την Ferrari, καθώς με αυτό ο Michael Schumacher κατέκτησε το 2003 το τέταρτο με την ιταλική ομάδα και το έκτο του -συνολικά- παγκόσμιο πρωτάθλημα, καταρρίπτοντας το ρεκόρ του Juan Manuel Fangio, που κρατούσε 46 χρόνια.

Το μονοθέσιο παρουσιάστηκε λίγο πριν από τα μέσα της σεζόν του 2003, καθώς η F2002 θεωρήθηκε αρκετά καλή για να είναι ανταγωνιστική, με την ιταλική εταιρία να έχει την πολυτέλεια να εξελίξει περαιτέρω την F2003-GA.

Το αυτοκίνητο ήταν γρήγορο και ανταγωνιστικό, καθώς κέρδισε 3 από τους 4 πρώτους αγώνες του, αλλά είχε την τάση να χρησιμοποιεί υπερβολικά τα ελαστικά του, κάτι που οδήγησε σε αρκετά προβλήματα στα μέσα της σεζόν, προκαλώντας μια μικρή πτώση στην απόδοση της κατά το ασυνήθιστα ζεστό -εκείνο- ευρωπαϊκό καλοκαίρι. Ως αποτέλεσμα, η Williams και η McLaren μπόρεσαν να δημιουργήσουν μια σταθερή πρόκληση στη Ferrari.

Αφού οι μηχανικοί της Bridgestone ανακάλυψαν ότι η Michelin χρησιμοποιούσε ελαστικά με αλλαγμένη κατασκευή, με αποτέλεσμα η γαλλική εταιρία να παράσχει αναμορφωμένα ελαστικά προς το τέλος της σεζόν, η Ferrari έγινε και πάλι ανταγωνιστική και κέρδισε τους τελευταίους 3 αγώνες της σεζόν, κρατώντας πίσω της τόσο τη Williams, όσο και τη McLaren στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Καρδιά της F2003-GA -η οποία ήταν αφιερωμένη στον Gianni Agnelli, που είχε πεθάνει πρόσφατα- ήταν ο Tipo 052. Αυτός ήταν ένας 3,0-λιτρος (2.997 κ.εκ.) ατμοσφαιρικός V10 κινητήρας, με 90 μοίρες περιεχόμενη γωνία, ο οποίος απέδιδε 845 ίππους στις 18.300 σ.α.λ. Μεταξύ άλλων, διέθετε διπλούς εκκεντροφόρους κεφαλής, τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, και ηλεκτρονικό έμμεσο ψεκασμό της Magneti Marelli.

Ωστόσο, στις κατατακτήριες, ο κινητήρας φημολογείτο ότι απέδιδε έως, ή μερικές φορές περισσότερο, από 900 ίππους στις 19.000 σ.α.λ. Ένας τέτοιος κινητήρας βρίσκεται τώρα προς πώληση, μέσω δημοπρασίας του Collecting Cars και τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές το υψηλότερο -εκ των 49- bid ανέρχεται σε €16.250, ενώ απομένουν δύο ημέρες για να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Δεν το λες εξωφρενικά μεγάλο το ποσό, αν σκεφτείς ότι αυτός συνέβαλε τα μέγιστα στα δύο πρωταθλήματα.

Ο κινητήρας περιλαμβάνει το μπλοκ και τον στροφαλοθάλαμο, τις κυλινδροκεφαλές και τα καπάκια των εκκέντρων. Ωστόσο, δεν υπάρχουν τα έμβολα και άλλα κύρια εσωτερικά μέρη, αλλά παρόλα αυτά ο κινητήρας φέρει τα αυθεντικά ρουλεμάν και τα αριθμημένα μπουζί όπως φαίνεται.

Οι πολλαπλές εξαγωγής υπάρχουν και στις δύο πλευρές, όπως και η carbon εισαγωγή αέρα. Σύμφωνα με την αγγελία, η κατάσταση του ορίζεται ως “μεταχειρισμένος”, με πολύ μικρά σημάδια γύρω από τα περιβλήματα, τις εξατμίσεις και την carbon εισαγωγή αέρα.