Τον Οκτώβριο του 2000, κύλησε το τελευταίο κλασικό Mini από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου Λόνγκμπριτζ, στο Μπέρμιγχαμ της Αγγλίας, με κατεύθυνση το Βρετανικό Μουσείο Αυτοκινήτου. Η 4η Οκτωβρίου του 2000 ήταν η αρχή του τέλους του κλασικού Mini και μιας ένδοξης πορείας στην ιστορία της αυτοκίνησης, ήταν το τέλος του Mini που όλοι αγάπησαν.

Η παραγωγή ξεκίνησε το 1959 και μέσα στα επόμενα 41 χρόνια παρήχθησαν συνολικά 5.387.862 αυτοκίνητα, πριν η BMW διασπάσει και πουλήσει τη μητρική Rover Group, διατηρώντας όμως όλα τα δικαιώματα του ονόματος Mini. Η ιστορία συνεχίζεται με το νέο Mini, το οποίο διατήρησε κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά του παλιού και φυσικά “κληρονόμησε” ένα “βαρύ” όνομα.

Το συγκεκριμένο Mini Cooper 1,3i παραδόθηκε καινούριο από έναν Ολλανδό αντιπρόσωπο τον 26 Σεπτεμβρίου του 1997. Από τότε έχει διανύσει μόλις 127 χλμ., και όπως καταλαβαίνεις βρίσκεται σε κατάσταση “βιτρίνας”. Είναι βαμμένο σε πράσινο (British Racing Green) χρώμα και έχει δερμάτινο εσωτερικό με μαύρα πατάκια. Το ταμπλό είναι επενδυμένο με ξύλο καρυδιάς. Το αυτοκίνητο βρίσκεται προς πώληση, με την τιμή του να ορίζεται στα €31.500.