Russell: Η χάραξη στην πίστα της Jeddah πρέπει να αλλάξει πριν το 2022

Σχετικά άρθρα

Τον περασμένο Μάρτιο, ο οδηγός της Williams, George Russell έγινε ο νέος διευθυντής του Grand Prix Drivers Association (GPDA), αντικαθιστώντας τον Romain Grosjean, μετά την αποχώρηση του τελευταίου από την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Με αυτήν του την ιδιότητα, ο Russell σχολίασε την χάραξη της νέας πίστας Jeddah Corniche, στην οποία διεξήχθη το περασμένο Σαββατοκύριακο το πρώτο GP της Σαουδικής Αραβίας.

Ο Russell εγκατέλειψε στον αγώνα της Κυριακής, εξαιτίας μιας καραμπόλας που προκλήθηκε μετά την πρώτη επανεκκίνηση. Με τον Sergio Perez να χάνει τον έλεγχο της Red Bull του, μετά από επαφή με τον Charles Leclerc, ο Russell επιβράδυνε βίαια, που είχε σαν αποτέλεσμα ο Nikita Mazepin της Haas να πέσει πάνω του, με αμφότερους να εγκαταλείπουν μετά από μια σφοδρή σύγκρουση.

Ήταν ακριβώς αυτό το είδος του περιστατικού που κάποιοι οδηγοί φοβόντουσαν πριν τον αγώνα, λόγω του συνδυασμού των γρήγορων στροφών και της έλλειψης ορατότητας σε μεγάλες αποστάσεις. Μιλώντας με τον μηχανικό του, μέσω της ενδοεπικοινωνίας, ο Russell περιέγραψε το περιστατικό ως αναπόφευκτο και ανόητο, ενώ μετά τον αγώνα τόνισε ότι ήταν αναμενόμενο, λέγοντας:

Φαινόταν αρκετά αναπόφευκτο. Στρίβεις την στροφή 2, που είναι αρκετά φαρδιά και ανοιχτή, και τα μονοθέσια μπορούν να κάτσουν το ένα δίπλα στο άλλο, και στη συνέχεια έχει ένα πολύ στενό και αρκετά γρήγορο κομμάτι. Όταν βγήκα από τη τυφλή στροφή, τα μονοθέσια ήταν παντού, έκοψα ταχύτητα και μετά με χτύπησαν από πίσω.

Έτσι… μάθαμε πολλά νομίζω για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό αυτό το Σαββατοκύριακο, γιατί είναι μια απίστευτα ζωντανή και συναρπαστική πίστα για οδήγηση, αλλά λείπουν πολλά από άποψη ασφάλειας. Θα έχουμε περιστατικά που δεν πρέπει να συμβούν. Όλες αυτές οι μικρές στροφές που είναι τυφλές, που δεν είναι καν στροφές για ένα μονοθέσιο της F1, απλώς προσφέρουν περιττό κίνδυνο.

Η πίστα της Jeddah είναι κάτι σαν μια προσωρινή λύση για τη F1, καθώς το Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας είναι έτοιμο να μεταφερθεί σε μια μόνιμη πίστα, στην Qiddiya, το 2023. Ωστόσο, η F1 θα επιστρέψει στην πίστα Jeddah Corniche, στις 27 Μαρτίου του επόμενου έτους, με τον αγώνα να παίρνει τη δεύτερη θέση στο ημερολόγιο του 2022, σε αντίθεση με την προτελευταία θέση το 2021.

Ερωτηθείς εάν χρειάζονται αλλαγές στην πίστα, πριν τα μονοθέσια της F1 επιστρέψουν στην Jeddah, ο Russell είπε:

Κατά τη γνώμη μου, ναι, χρειάζονται αλλαγές στην πίστα, έχεις τόσες πολλές από αυτές τις μικρές στροφές που είναι εντελώς περιττές και όλα αυτά θα μπορούσαν να γίνουν σε ευθεία γραμμή, από τη στροφή 2 στη στροφή 4, από τη στροφή 17 έως την 22η. Έχουν τους πόρους για να το κάνουν, επομένως δεν θα πρέπει να υπάρχουν περιορισμοί, η ασφάλεια πρέπει να έρχεται πάντα πρώτη.

Υπάρχουν περιττοί κίνδυνοι και αυτοί οι κίνδυνοι μπορούν να αποφευχθούν με ορισμένες μικρές τροποποιήσεις. Έτσι, όπως σε κάθε περίσταση, αν μπορείς να μειώσεις δραστικά τους κινδύνους, με μικρές αλλαγές, τότε είναι χαζό να μη γίνουν.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Επίσημο: Με Tsunoda και Ricciardo η AlphaTauri το 2024

Η AlphaTauri ανακοίνωσε επίσημα πως οι Daniel Ricciardo και Yuki Tsunoda θα είναι οι δύο της πιλότοι για την σεζόν του 2024, με τον...

GP Ιαπωνίας 2023, Κατατακτήριες: Επιβλητική pole ο Verstappen

O Max Verstappen κατέκτησε με επιβλητικό τρόπο την pole position για το Ιαπωνικό GP, διαλύοντας με εμφατικό τρόπο τον όποιο ανταγωνισμό αντιμετώπισε, καθώς ο...

GP Ιαπωνίας 2023, FP3: Και πάλι ταχύτερος ο Verstappen

Συνεχίζοντας από εκεί που σταμάτησε χθες, ο Max Verstappen σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και στα τρίτα ελεύθερα δοκιμαστικά του Ιαπωνικού GP, και είναι το...

Οι αγωνοδίκες παραδέχτηκαν πως ο Verstappen έπρεπε να τιμωρηθεί στη Σιγκαπούρη

Οι αγωνοδίκες της F1 παραδέχτηκαν ότι ο Max Verstappen έπρεπε να είχε λάβει δύο ποινές θέσεων στη σχάρα εκκίνησης του Grand Prix της Σιγκαπούρης,...