Σχεδόν 1,5 μήνα μετά τα επίσημα αποκαλυπτήρια της έκδοσης παραγωγής του bZ4X και 1,5 χρόνο μετά την κατοχύρωση του ονόματος, η premium εταιρία της Toyota έδωσε στη δημοσιότητα της πρώτες φωτογραφίες του “αδερφού” μοντέλου. Ο λόγος για το Lexus RZ 450e, με το μοντέλο να είναι μέρος της μεγάλης, επερχόμενης ώθησης της μάρκας στην ηλεκτροκίνηση.

Σχεδιαστικά, στο εμπρός μέρος το RZ 450e μπορεί να υπερηφανεύεται ότι φέρει μια νέα εκδοχή της “spindle” μάσκας της Lexus. Πιο συγκεκριμένα, αντί αυτή να είναι πλήρως ανοιχτή, υπάρχει ένας μικρός αεραγωγός στο κάτω τμήμα και κάθετα ανοίγματα σε κάθε πλευρά. Ακόμα, υπάρχουν λεπτά LED φωτιστικά σώματα, με το καπό να έχει έντονη κλίση προς τα εμπρός, γεγονός που προσθέτει τη γωνιακή εμφάνιση του εμπρός τμήματος.

Η οροφή είναι έντονα τοξωτή και έχει πλωτό σχέδιο. Οι θόλοι των τροχών διαθέτουν προστατευτικές επενδύσεις, ενώ η θύρα φόρτισης του ηλεκτρικού SUV βρίσκεται ανάμεσα στο φτερό και την πόρτα. Στο πίσω μέρος έχει ένα ζευγάρι μικρών σπόιλερ σε κάθε πλευρά της οροφής. Το πίσω τζάμι έχει απότομη γωνία, ενώ τα φωτιστικά σώματα ενώνονται, καθώς υπάρχει μια φάσα πλήρους πλάτους στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Οι γωνιακοί αεραγωγοί στον προφυλακτήρα παραπέμπουν στους αντίστοιχους του εμπρός.

Μηχανικά, η Lexus δεν έδωσε καμία πληροφορία, αλλά το RZ 450e θα φέρει τα ίδια σύνολα με το bZ4X και το Subaru Solterra. Έτσι, το RZ 450e θα βασίζεται στην e-TNGA πλατφόρμα και λογικά θα διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις για την κίνηση, όπου στην πρώτη ο ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα (μπροστοκίνητο) και στην δεύτερη και στους δύο, κάτι που το κάνει τετρακίνητο.

Αν υπάρχει μπροστοκίνητη έκδοση, αυτή θα φέρει έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 150 kW (204 ίππων) και 265 Nm ροπής, που θα επιτρέπει στο αυτοκίνητο να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 8,4 δευτ., με την τελική να ανέρχεται σε 160 χλμ/ώρα. Στην τετρακίνητη έκδοση, κάθε ένας από τους δύο ηλεκτροκινητήρες θα αποδίδει 80 kW. Η συνδυαστική τους απόδοση είναι στα 160 kW (217,5 άλογα) και 336 Nm ροπής, με την τελική ταχύτητα να μην αλλάζει. Ωστόσο, το 0-100 χλμ/ώρα έρχεται σε 7,7 δευτ.

Όπως και στο bZ4X, η μπαταρία ιόντων-λιθίου αναμένεται να είναι ωφέλιμης χωρητικότητας 71,4 kWh, που θα προσφέρει αυτονομία περίπου 500 χλμ. για την FWD έκδοση και 450 χλμ. για την τετρακίνητη.