Η Lamborghini έχει ξεκινήσει τις δοκιμές εξέλιξης του νέου της supercar, που θα αντικαταστήσει την Aventador. Το βαριά καμουφλαρισμένο αυτοκίνητο, κινούνταν σήμερα στο εργοστάσιο της ιταλικής εταιρίας στη Sant’Agata Bolognese και στους δρόμους γύρω από αυτό.

Ο διάδοχος της Aventador, το όνομα του οποίου είναι ακόμα άγνωστο, θα φέρει τον ίδιο V12 ατμοσφαιρικό plug-in υβριδικό κινητήρα με την Sian FKP 37, ο οποίος αργότερα θα τοποθετηθεί και στην υβριδική έκδοση της Urus.

Η Sian φορά έναν ατμοσφαιρικό V12 6,5-λίτρων κινητήρα 785 ίππων με όριο περιστροφής τις 8.500 σ.α.λ και ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 volt, απόδοσης 34 ίππων. Ο κινητήρας αποδίδει συνδυαστικά 819 άλογα και ο ηλεκτροκινητήρας επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κινείται αποκλειστικά με αυτόν σε χαμηλές ταχύτητες, όπως κατά την όπισθεν και κατά το παρκάρισμα.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με το ISR 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που έχει διαφορετικές ρυθμίσεις ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης. Η κίνηση στέλνεται σε όλους τους τροχούς, ενώ στον πίσω άξονα υπάρχει self-locking διαφορικό.

Αντί για μπαταρία ιόντων-λιθίου, η Lamborghini έχει επιλέξει να χρησιμοποιήσει έναν υπερπυκνωτή, ο οποίος είναι τρεις φορές πιο ισχυρός από μια μπαταρία ίδιου βάρους και τρεις φορές πιο ελαφρύς. Ο υπερπυκνωτής βρίσκεται τοποθετημένος ανάμεσα στη καμπίνα και στον V12 κινητήρα για βέλτιστη κατανομή βάρους.

Η Lamborghini δηλώνει πως ο ηλεκτροκινητήρας και ο υπερπυκνωτής ζυγίζουν μόλις 34 κιλά, με την Sian να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 350 χλμ/ώρα. Σε σύγκριση με την Aventador SVJ, η Sian είναι γρηγορότερη κατά 1,2 δευτερόλεπτα στα 70-120 χλμ/ώρα και κατά 0,2 δευτερόλεπτα στα 30-60 χλμ/ώρα.

Το supercar εξοπλίζεται με σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα που έχει αναπτυχθεί από την ίδια της Lamborghini και εκμεταλλεύεται τη συμμετρική συμπεριφορά του υπερπυκνωτή, φορτίζοντας τον πλήρως κάθε φορά που φρενάρει το αυτοκίνητο, με την αποθηκευμένη ενέργεια να είναι άμεσα διαθέσιμη στον οδηγό σε ταχύτητες έως και τα 130 χλμ/ώρα.