Η Ferrari σιωπηλά φέτος κατάφερε να ανακάμψει και να πάρει την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, με τον επικεφαλής της ομάδας, Mattia Binotto, να ελπίζει πως η επόμενη χρονιά, με τις ριζικές αλλαγές που φέρνει στα μονοθέσια, θα αποτελέσει την έναρξη μιας νέας εποχής για την Scuderia, που θέλει να επιστρέψει στις νίκες και στην μάχη του πρωταθλήματος.

Ο Binotto είπε πως:

Υπάρχει μεγάλη καινοτομία στο μονοθέσιο και στη μονάδα ισχύος του 2022. Νομίζω ότι ο τρόπος με τον οποίο ολόκληρη η ομάδα μηχανικών αντιμετώπισε τους νέους κανονισμούς και το νέο μονοθέσιο, ήταν σίγουρα με πιο ανοιχτό μυαλό σε σχέση με πριν.

Μπορώ να το μετρήσω ο ίδιος κοιτάζοντας το μονοθέσιο, τον τρόπο με τον οποίο προχωράει και σίγουρα με την ποσότητα της καινοτομίας που βάζουμε σε αυτό.

Πρόσθεσε δε, πως ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι σημαντικά διαφορετικός από αυτόν του 2021:

Η μονάδα ισχύος είναι σημαντικά διαφορετική από την τρέχουσα, εκτός από το υβριδικό της κομμάτι, το οποίο παρουσιάσαμε το 2021, καθώς περιμέναμε ποιοι θα είναι οι κανονισμοί του 2022.

Θα υπάρξουν κάποιες αλλαγές στο υβριδικό σύστημα για το 2022, πρωτίστως για να εναρμονίζεται με τους κανονισμούς, επειδή απαιτούνται περισσότεροι αισθητήρες από τη FIA σε όλα τα συστήματα για καλύτερη αστυνόμευση. Αλλά το συνολικό σύστημα είναι πολύ παρόμοιο με αυτό που έχουμε και με αυτό που αγωνιστήκαμε στο τέλος της σεζόν.

Αλλά τα υπόλοιπα, ειδικά στον κινητήρα εσωτερικής καύσης, πρέπει να πω ότι είναι σημαντικά διαφορετικά. Έχουμε ένα νέο καύσιμο, το οποίο περιέχει κατά 10% αιθανόλη, που κατά κάποιο τρόπο άλλαξε πολύ την καύση. Όλοι χάνουμε πάνω κάτω 20 ίππους, που σημαίνει κατά κάποιο τρόπο ότι η ίδια η καύση έχει αλλάξει αρκετά. Υπήρχαν λοιπόν πολλές ευκαιρίες στην ανάπτυξη της μονάδας ισχύος και την αλλάξαμε αρκετά.

Μιλώντας για το σασί, ο Binotto πρόσθεσε:

Νομίζω ότι ο τρόπος που προσεγγίσαμε το σασί του 2022 ήταν πραγματικά ανοιχτόμυαλος. Όταν εξετάζεις τον σχεδιασμό του επόμενου μονοθεσίου, βλέπεις τι είναι δυνατό και τι όχι να κάνεις. Δεν είναι μόνο τα εξωτερικά σχήματα, αλλά ό,τι θα μπορούσες να κάνεις κάτω από το αμάξωμα, από άποψη διάταξης, από άποψη σχεδίασης ανάρτησης, ότι αφορά τη πλήρη αρχιτεκτονική, συμπεριλαμβανομένου επίσης της μονάδας ισχύος και της αρχιτεκτονική της.

Νομίζω ότι η ομάδα έκανε σημαντικές καινοτομίες και ο συνολικός σχεδιασμός που ολοκληρώνουμε τώρα είναι αρκετά διαφορετικός από το μονοθέσιο του 2021.