Τον Ιανουάριο του 2018, η Formula E παρουσίασε τη δεύτερη γενιά των μονοθέσιων για το πρωτάθλημα, με το οποίο οι ομάδες έτρεξαν από την 5η σεζόν του πρωταθλήματος, έως και την περασμένη σεζόν (2018/19 έως 2020/21). Και αυτό γιατί από τη επερχόμενη -9η- σεζόν της FE, που ξεκινά στις 28 Ιανουαρίου, θα τρέχουν με τα νέα -τρίτης γενιάς- μονοθέσια.
Εδώ και χρόνια το πρωτάθλημα προσπαθεί να εξελιχθεί σε κάτι που ο καθένας μπορεί να πάρει στα σοβαρά, αλλά παρότι οι μάχες είναι πολύ κοντινές και σε μόνιμη βάση, δεν έχει καταφέρει να κερδίσει την αποδοχή και την προσοχή του κοινού.
Τον Απρίλιο του 2021, η FIA υπαινίχθηκε πως η Formula 1 θα στραφεί στο υδρογόνο, αλλά φαίνεται ότι ο ιδρυτής και πρόεδρος της Formula E, Alejandro Agag, έχει συμφωνήσει με τη FIA ότι η Formula E θα είναι το μόνο ηλεκτρικό πρωτάθλημα μονοθέσιων της.
Σε πρόσφατη συνέντευξη του, ο Agag δήλωσε σχετικά με το υδρογόνο:
Το υδρογόνο είναι εντός της άδειας της Formula E με τη FIA. Υπάρχουν δύο τρόποι για να χρησιμοποιήσεις το υδρογόνο, ο ένας τρόπος είναι να κάψεις το υδρογόνο, το οποίο είναι πολύ αναποτελεσματικό, αλλά μερικοί άνθρωποι εργάζονται για να το κάνουν ίσως πιο αποτελεσματικό.
Ο άλλος τρόπος, που είναι αυτός που θα χρησιμοποιούσαμε, είναι μια κυψέλη καυσίμου υδρογόνου που βασικά θα παράγει ηλεκτρική ενέργεια, που στη συνέχεια θα τροφοδοτεί έναν ηλεκτρικό κινητήρα. Επομένως, μόλις αυτές οι τεχνολογίες αρχίσουν να είναι ευρέως διαθέσιμες και να λειτουργούν σε αγωνιστικό επίπεδο, σίγουρα θα τις εξετάσουμε.
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι το πρωτάθλημα της FE ίσως στραφεί στο υδρογόνο, όταν παρουσιαστούν τα Gen 4 μονοθέσια.