O Zak Brown, Διευθύνων Σύμβουλος της McLaren Racing, παραδέχτηκε πως είχαν συνομιλίες με το VW Group που αφορούσαν την είσοδο του γερμανικού ομίλου στη Formula 1 από το 2026, αλλά δεν επιβεβαίωσε αν έχουν έρθει σε όποια συμφωνία.

Ακούω πως θα κάνουν κάτι με την Red Bull και την Porsche. Νομίζω ότι έχουν μιλήσει με μια χούφτα άτομα στο grid και όπως φαντάζεστε είχαμε συνομιλίες, αλλά βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα είμαστε πολύ χαρούμενοι εδώ που βρισκόμαστε,

είπε ο Brown, προσθέτοντας πως δεν έχουν ληφθεί ακόμη οι οριστικές αποφάσεις, συμπληρώνοντας πως η Mercedes θα παραμείνει ο προμηθευτής κινητήρων της McLaren μέχρι την αλλαγή των κανονισμών το 2026. Στη συνέχεια, όπως τόνισε, θα αξιολογήσουν που βρίσκονται και ποιες εταιρίες θα είναι στην Formula 1 για να λάβουν μια απόφαση για το τι θα κάνουν από το 2026 και μετά.

Ο Brown μίλησε και για την έρευνα της FIA που αφορά ότι συνέβη στο τελευταίο GP της χρονιάς, υποστηρίζοντας πως τα ευρήματά της θα πρέπει να είναι ξεκάθαρα και να αναφέρει η FIA το τι προτίθεται να κάνει ώστε να μην επαναληφθούν αντίστοιχα περιστατικά στο μέλλον.

Η FIA στις 18 του Μάρτη, την Παρασκευή δηλαδή πριν από το πρώτο GP της χρονιάς, στη πίστα του Μπαχρέιν, θα δώσει στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα της έρευνας, ενώ μέσα στον Φεβρουάριο, τα αποτελέσματα θα παρουσιαστούν στην Επιτροπή της Formula 1 και στους επικεφαλής των ομάδων.

Ο Αμερικάνος κατηγόρησε τις τρεις “πλουσιότερες” ομάδες, την Mercedes, την Red Bull και την Ferrari, πως πιέζουν να αυξηθεί το όριο προϋπολογισμού, εξαιτίας των 6 σπριντ αγώνων που θα διεξαχθούν φέτος. Για το 2022 το budget cap είχε οριστεί στα 140 εκατ. δολάρια για 21 GP. Επειδή θα διεξαχθούν τελικά 23, το όριο αυξήθηκε κατά 2,4 εκατ. δολάρια, αλλά οι Mercedes, Red Bull και Ferrari, ζητούν επιπλέον αύξηση 2,65 εκατ. δολαρίων, εξαιτίας των 6 σπριντ αγώνων.

Ο Brown θεωρεί πως η αύξηση του ορίου στον προϋπολογισμό θα λειτουργήσει αρνητικά στις φτωχότερες ομάδες, αυξάνοντας το πλεονέκτημα των πλουσιότερων ομάδων.

Τέλος ο Brown πιστεύει πως οι ομάδες έχουν υπερβολικά μεγάλη ισχύ στη διαμόρφωση του αθλήματος, όπως στη σύνταξη τω κανονισμών και στη διακυβέρνηση της F1, κάτι που πρέπει να μειωθεί για το καλό του αθλήματος.