To καλοκαίρι του 2019 η Lamborghini είχε παρουσιάσει την Huracan Sterrato concept και ο CEO της ιταλικής εταιρίας, ο Stephan Winkelmann, έκανε γνωστό πως το πρωτότυπο θα περάσει φέτος στη παραγωγή, μιας και μουλάρια δοκιμών έχουν ήδη ξεκινήσει τις δοκιμές εξέλιξης.

Στην ειδική αυτή Huracan, κατάλληλη για εκτός δρόμου διαδρομές, η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 47 mm, με την γωνία προσέγγισης να έχει αυξηθεί κατά 1% και η γωνία διαφυγής κατά 6,5%.

1

Αυξημένα κατά 30 mm είναι και τα μετατρόχια. Υπάρχουν προστατευτικά πατώματος, προστατευτικά προφυλακτήρων, φουσκωμένα φτερά, πρόσθετα LED φώτα στην οροφή και στο μπροστά μέρος, ενώ το εσωτερικό έχει ενισχυθεί με αλουμινένια πάνελ, ζώνες ασφαλείας τεσσάρων σημείων, roll cage από τιτάνιο και σπορ carbon καθίσματα.

Κίνηση παίρνει από τον 5,2-λίτρων V10 κινητήρα απόδοσης 640 ίππων, που στέλνει την κίνηση σε όλους τους τροχούς. Εξοπλίζεται με σύστημα τετραδιεύθυνσης, torque vectoring και ειδικά τροποποιημένη ανάρτηση που ελέγχεται μέσω του αναβαθμισμένου Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata (LDVI).

2

Επιπλέον η Lamborghini θα παρουσιάσει φέτος μια ακόμη έκδοση της Huracan, την Huracan JV Stradale που θα είναι μια ηπιότερη έκδοση της Huracan STO όπως και την ανανεωμένη Urus.

Ο Winkelmann πρόσθεσε πως οι plug-in υβριδικές εκδόσεις της Urus, αλλά και ο διάδοχος της Huracan θα κυκλοφορήσουν το 2024 και θα φορούν V8 κινητήρες, με τον διάδοχο της Aventador να φορά ένα plug-in υβριδικό V12 κινητήρα.

3Δες ακόμη

Ξεκίνησαν οι δοκιμές του αντικαταστάτη της Lamborghini Aventador

Για τον V8 plug-in υβριδικό κινητήρα του αντικαταστάτη της Huracan, το αφεντικό της ιταλικής εταιρίας είπε πως ο κινητήρας αυτός θα είναι εντελώς νέος και δεν θα έχει τίποτα κοινό με τον κινητήρα της Urus και της Aventador. Φήμες θέλουν τον κινητήρα να κατασκευάζονται από την ίδια την Lamborghini, να στροφάρει έως τις 10.000 σ.α.λ και να αποδίδει κοντά στα 850 άλογα.