Ο Ranjit Singh πριν από τέσσερα χρόνια αγόρασε μια μεταχειρισμένη Mercedes E-Class Hybrid (E300 Hybrid) του 2014, αλλά έμεινε έκπληκτος όταν η μπαταρία του υβριδικού συστήματος “παρέδωσε πνεύμα” και η Mercedes του ζητά 15.000 λίρες Αγγλίας (18.000 ευρώ) -χωρίς το κόστος των εργατικών που ανέρχεται στις 200 λίρες/ώρα (240 ευρώ/ώρα)- για να την αντικαταστήσει, ποσό που ξεπερνά την τρέχουσα αξία του αυτοκινήτου, η οποία σήμερα ανέρχεται σε περίπου 12.850 λίρες (15.450 ευρώ).

Το 2018, ο 63χρονος -σήμερα- Singh, o οποίος κατοικεί στη περιοχή Knighton του Λέστερ της Αγγλίας, αγόρασε το αυτοκίνητο από μια αντιπροσωπεία της Mercedes για 27.000 λίρες. Τότε το κοντέρ ανέγραφε περίπου 79.000 χλμ και μέχρι σήμερα δεν είχε αντιμετωπίσει άλλα μηχανικά προβλήματα μέχρι να εμφανιστεί το θέμα με την μπαταρία.

Οι μηχανικοί της αντιπροσωπείας τον ενημέρωσαν πως η μπαταρία έφτασε στο τέλος του κύκλου ζωής της μετά από 8 χρόνια οδήγησης και πως δεν υπάρχει άλλος τρόπος επιδιόρθωσης του προβλήματος.

Ο Singh έψαξε στο internet για αντίστοιχα προβλήματα και διάβασε διάφορα forums για αντίστοιχα προβλήματα από πολλούς ακόμη ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, με την Mercedes να ζητά αντίστοιχα ποσά για να αντικαταστήσει την μπαταρία.

Η Mercedes αναφέρει πως η μπαταρία της υβριδικής E-Class του 2014 έχει χωρητικότητα 0,8 kWh, είναι υψηλής τάσης 125V και καλύπτεται από τριετή εγγύηση χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων.