Μετά από μια σχετικά σύντομη teaser καμπάνια, η Aston Martin παρουσίασε σήμερα την “καυτή” έκδοση της DBX, την οποία ονομάζει DBX707. Όπως είναι εύκολα κατανοητό, ο αριθμός στην ονομασία του μοντέλου αποκαλύπτει την ιπποδύναμη που κρύβεται κάτω από το καπό του βρετανικού πολυτελούς SUV επιδόσεων.

Πιο συγκεκριμένα, η Aston Martin δεν τοποθέτησε τον 5,2-λίτρων twin-turbo V12 κινητήρα της DBS Superleggera, αλλά κράτησε τον 4,0-λιτρο twin-turbo V8 κινητήρα του μοντέλου, βελτιώνοντας τον. Αυτός είναι της AMG και πλέον αποδίδει 707 άλογα και 900 Nm ροπής, ήτοι μια αύξηση 157 ίππων και 200 Nm σε σχέση με την DBX (V8).

Ως αποτέλεσμα, η DBX707 είναι το πιο ισχυρό SUV από οποιοδήποτε άλλο διατίθεται αυτή τη στιγμή στην αγορά, συμπεριλαμβανομένης της Lamborghini Urus των 650 ίππων και της Bentley Bentayga Speed των 635 ίππων. Η Aston Martin πιθανότατα θα διατηρήσει αυτόν τον τίτλο έως ότου φτάσουν οι plug-in υβριδικές επιδόσεις SUV εκδόσεις των αντίπαλων αυτοκινητοβιομηχανιών τα επόμενα δύο χρόνια.

Ο βελτιωμένος κινητήρας της DBX707 συνδυάζεται με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο υγρού συμπλέκτη εννέα σχέσεων, που αντικαθιστά τον μετατροπέα ροπής της DBX, για ταχύτερες αλλαγές σχέσεων. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς με ένα αναβαθμισμένο σύστημα τετρακίνησης και ένα αναβαθμισμένο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Το βρετανικό SUV μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα, με την Aston Martin να ισχυρίζεται ότι η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 310 χλμ/ώρα, καθιστώντας την DBX707 το ταχύτερο μοντέλο στην κατηγορία των πολυτελών SUV, ξεπερνώντας την τελική ταχύτητα των 306 χλμ/ώρα της Bentley Bentayga Speed.

Η Aston Martin έχει κάνει μια σειρά τροποποιήσεων στο πλαίσιο της DBX707, σε σχέση με την “απλή” DBX, για καλύτερη δυναμική συμπεριφορά. Αυτές περιλαμβάνουν τη νέα ρύθμιση της αερανάρτησης (τριών θαλάμων), με νέες βαλβίδες για την απόσβεση και νέα ελατήρια, ενώ αλλαγές φέρει το σύστημα διεύθυνσης και τα ηλεκτρονικά συστήματα.

Για την πέδηση, η DBX707 διαθέτει carbon δίσκους, διαστάσεων 420 χλστ. μπροστά και 390 χλστ. πίσω, με εξαπίστονες δαγκάνες. Αυτά κρύβονται από τις προαιρετικές σφυρήλατες ζάντες 23 ιντσών (22 ιντσών οι βασικές), οι οποίες βελτιώνουν τόσο τις αναλογίες, όσο και τον χειρισμό του αυτοκινήτου.

Εμφανισιακά, το μυώδες SUV έχει αποκτήσει μια πιο επιθετική μπροστινή όψη με μεγάλη μάσκα, νέες εισαγωγές αέρα, επανασχεδιασμένα φώτα ημέρας και ένα εξέχων εμπρός splitter. Στο προφίλ διακρίνονται τα πλαϊνά μαρσπιέ, που έχουν ένα ενσωματωμένο πτερύγιο προς τα πίσω.

Στο πίσω μέρος συναντάμε τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων, έναν μεγαλύτερο διαχύτη και διπλή αεροτομή. Τέλος, η DBX707 εξακολουθεί να είναι ένα πολυτελές όχημα, με την Aston Martin να προσθέτει soft-close πόρτες.