Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει να σκληρύνει τη στάση της ως προς τη μέτρηση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από plug-in υβριδικά αυτοκίνητα, μετά από αποτελέσματα μελετών που έδειξαν πως αυτά εκπέμπουν έως και τέσσερις φορές περισσότερο CO2 από ότι ανακοινώνουν.

Το νέο τεστ θα μπορούσε να σημαίνει ότι ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες το 2021 πούλησαν σχεδόν τόσα plug-in υβριδικά στην Ευρώπη, όσα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, θα πρέπει να πουλήσουν περισσότερα αμιγώς ηλεκτρικά προκειμένου να επιτύχουν τους στόχους της ΕΕ για τις εκπομπές και να αποφύγουν σημαντικά πρόστιμα.

1Διάβασε ακόμη

Τα plug-in υβριδικά εκπέμπουν έως και 4 φορές περισσότερο CO2 απ’ότι ανακοινώνουν

Οι αναθεωρημένοι έλεγχοι είναι πιθανό να εφαρμοστούν από το 2025/2026 και τα δεδομένα από μετρητές κατανάλωσης καυσίμου θα ενσωματωθούν σε αυτούς. Αυτό θα δείξει μια πιο ρεαλιστική εικόνα για τις εκπομπές CO2 των plug-in υβριδικών αυτοκινήτων.

Ο παράγοντας χρησιμότητας θα αλλάξει. Ξεκινάμε να συλλέγουμε τα δεδομένα από τα οχήματα, είναι μια συνεχής διαδικασία,

δήλωσε ο Petr Dolejsi, διευθυντής βιώσιμων μεταφορών της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), αναφερόμενος στη μέση εκτίμηση για το πόσο μακριά μπορεί να φτάσει ένα υβριδικό σε ηλεκτρική λειτουργία.

Αξιωματούχος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής δήλωσε ότι μια τροποποίηση στους κανόνες εφαρμογής της Euro 6 για τις εκπομπές ρύπων που αναθεωρεί την προσέγγιση ελέγχων Worldwide Light Vehicles Testing Procedure (WLTP) για τον προσδιορισμό των παραγόντων, χρησιμότητας με βάση τα δεδομένα της πραγματικής ζωής από τους μετρητές κατανάλωσης καυσίμου είναι υπό συζήτηση, αλλά δεν ήταν σε θέση να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.

2Διάβασε ακόμη

Ευρώπη: Πλησιάζει ο “θάνατος” των plug-in υβριδικών αυτοκινήτων

Η τροπολογία θα συζητηθεί στη συνέχεια από την Ομάδα Εργασίας Μηχανοκίνητων Οχημάτων, αποτελούμενη από ενδιαφερόμενα μέρη από τη βιομηχανία, κυβερνητικούς και τις ενώσεις καταναλωτών, στις 9 Φεβρουαρίου, με την απόφαση να αναμένεται φέτος.