Πρώτη ημέρα δοκιμών σήμερα για τα φετινά μονοθέσια της Formula 1 και ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto δήλωσε πως φέτος ακολούθησαν μια εντελώς ανοιχτόμυαλη προσέγγιση στον σχεδιασμό της F1-75.

Απαντώντας στην ερώτηση για το επίπεδο καινοτομίας που έχει το νέο μονοθέσιο, ο Binotto είπε πως ήθελε η ομάδα να ακολουθήσει ριζοσπαστικές σχεδιαστικές διαδρομές και να είναι ανοιχτόμυαλος πριν καταλήξει σε μια κατεύθυνση.

Ήταν σημαντικό για εμάς να είμαστε πλήρως ανοιχτόμυαλοι στον τρόπο που προσεγγίζουμε τους νέους κανονισμούς. Δεν ήταν απλώς θέμα συνέχισης της ιδέας του προηγούμενου αυτοκινήτου και προσαρμογής του στους νέους κανονισμούς. Όταν διαβάσαμε τους νέους κανονισμούς, από την αρχή προσπαθήσαμε να έχουμε μια εντελώς ανοιχτόμυαλη προσέγγιση, προσπαθώντας να καταλάβουμε πως μπορούμε να βελτιώσουμε την αεροδυναμική και τη συνολική απόδοση του αυτοκινήτου.

Κατά το σχεδιασμό και την ανάπτυξη του νέου αυτοκινήτου εστιάσαμε στην αεροδυναμική, επομένως όλες οι μηχανικές επιλογές ήταν συνέπεια αυτού. Όλο το packaging της μονάδας ισχύος ήταν συνέπεια μιας αεροδυναμικής επιλογής.

Η Ferrari κατέστησε σαφές στις αρχές του 2021 πως θα επικεντρώσει τους περισσότερους πόρους και την ανάπτυξή της στο μονοθέσιο του 2022, πράγμα που σημαίνει ότι η περσινή SF21 δεν έλαβε καμία αεροδυναμική ενημέρωση μετά το Βρετανικό GP.

Η ομάδα επωφελήθηκε επίσης από πρόσθετο χρόνο δοκιμών στην αεροδυναμική σήραγγα σε σύγκριση με την Mercedes και την Red Bull, λόγω της έκτης θέσης στο πρωτάθλημα κατασκευαστών το 2020.

Όταν αρχικά πήγαμε στην αεροδυναμική σήραγγα, δοκιμάσαμε όλες τις πιθανές κατευθύνσεις και μετά επιλέξαμε αυτή που πιστεύαμε ότι ήταν η καλύτερη. Στη συνέχεια σχεδιάσαμε και αναπτύξαμε το αυτοκίνητο πάνω σε αυτή την κατεύθυνση. Αν κοιτάξετε το αυτοκίνητο, υπάρχουν πολλές ασυνήθιστες επιλογές όσον αφορά τα σχήματα των αεροδυναμικών στοιχείων. Αυτή είναι η πρώτη καινοτομία που μπορεί να δείτε.

Ο Binotto είπε επίσης ότι η Ferrari ακολούθησε παρόμοια νοοτροπία και κατέβαλε μεγάλη προσπάθεια στο σχεδιασμό της μονάδας ισχύος για τη νέα σεζόν, ενόψει του παγώματος που θα κλειδώσει την απόδοση της μέχρι το τέλος του 2025.

Έχουμε ένα νέο καύσιμο με 10% αιθανόλη, το οποίο και πάλι μπορεί να είναι μια ευκαιρία για την επανεξέταση της ίδιας της καύσης. Η μονάδα ισχύος και ο κινητήρας είναι σίγουρα μια μεγάλη καινοτομία για εμάς σε σύγκριση με το παρελθόν, σε ότι αφορά τη σχεδίαση. Νομίζω ότι συνολικά, αυτό το αυτοκίνητο έχει πολλές καινοτομίες, με αρκετές να είναι κρυμμένες κάτω από το σώμα. Αυτός ήταν ο τρόπος που προσεγγίσαμε τους νέους κανονισμούς.