Στην αρχή του προηγούμενου καλοκαιριού, η Toyota ανανέωσε την τη τρέχουσα -12η- γενιά της Corolla για να το κρατήσει φρέσκο για μερικά χρόνια ακόμα και το υπόλοιπο του κύκλου ζωής του.

Σήμερα, η ιαπωνική εταιρία έκανε γνωστές τις τιμές του δημοφιλέστατου μοντέλο του κόσμου στη χώρα μας, με τις παραγγελίες του να ανοίγουν την ερχόμενη Τρίτη, 17 Ιανουαρίου, ενώ οι πρώτες παραδόσεις έχουν οριστεί για το Μάρτιο.

1

Οι τιμές της sedan έκδοσης του Corolla ξεκινούν από τα 21.170 ευρώ, της hatchback έκδοσης από τα 28.470 ευρώ και της Touring Sports από τα 30.770 ευρώ. Πιο αναλυτικά, οι τιμές του Corolla facelift στην Ελλάδα:

2Corolla Sedan

  • 1.5-λιτρων 125 ίππους: 21.170 ευρώ

3Corolla Hatchback

  • 1.8-λίτρων υβριδικός 140 ίππους CVT Active Plus: 28.470 ευρώ
  • 1.8-λίτρων υβριδικός 140 ίππους CVT Style: 30.270 ευρώ
  • 1.8-λίτρων υβριδικός 140 ίππους CVT Black Edition: 31.250 ευρώ
  • 2.0-λίτρων υβριδικός 196 ίππους CVT Black Edition: 33.750 ευρώ

4Corolla Touring Sports

  • 1.8-λίτρων υβριδικός 140 ίππους CVT Active Plus: 30.770 ευρώ
  • 1.8-λίτρων υβριδικός 140 ίππους CVT Style: 32.570 ευρώ
  • 2.0-λίτρων υβριδικός 196 ίππους CVT Active Plus: 33.270 ευρώ
  • 2.0-λίτρων υβριδικός 196 ίππους CVT Style: 35.070 ευρώ

Το ανανεωμένο μοντέλο επωφελείται από το υβριδικό σύστημα πέμπτης γενιάς της Toyota, φέρει ήπιες οπτικές τροποποιήσεις, με την ιαπωνική εταιρία να προικίζει το εσωτερικό του με νέες τεχνολογίες. Το Corolla, μαζί με το νέο Civic e:HEV είναι τα μοναδικά υβριδικά (HEV) μοντέλα της κατηγορίας τους (C-segment), με την Toyota να αφαιρεί από τις επιλογές των κινητήρων την “απλή” βενζινοκίνητη έκδοση.

5

Αυτό σημαίνει ότι καταργείται ο 1.200αρης turbo βενζίνης, απόδοσης 116 ίππων. Ωστόσο, μόνο για τη sedan έκδοση υπάρχει διαθέσιμος ο 1.500άρης ατμοσφαιρικός τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας (Dynamic Force), που συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Αυτός αποδίδει 125 άλογα στις 6.600 σ.α.λ. και 153 Nm ροπής στις 4.800-5.000 σ.α.λ..

6

Συνεχίζοντας, υπάρχουν τα γνωστά υβριδικά σύνολα, των 1,8-λίτρων και 2,0-λίτρων, αλλά έχουν αναβαθμιστεί σημαντικά. Από πλευράς απόδοσης, ο πρώτος αποδίδει 140 άλογα (μια αύξηση 18 ίππων σε σχέση με το παρελθόν), και για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 9,2 δευτ. (-1,7 δευτ.), με τις εκπομπές ρύπων να παραμένουν στα 102 γρ/χλμ.

Στην κορυφή υπάρχει ο 2,0-λιτρος υβριδικός, με την απόδοση του να αγγίζει πλέον τα 196 άλογα, ήτοι μια αύξηση 16 ίππων σε σχέση με το pre-facelift μοντέλο. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 7,5 δευτ. (-0,5 δευτ.), ενώ οι εκπομπές ρύπων είναι στα 107 γρ/χλμ.