Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares αποκάλυψε πως η κατασκευή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου κοστίζει έως και 1,5 φορές περισσότερο σε σύγκριση με ένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Όπως είπε, η κατασκευή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου κοστίζει 40 έως 50% περισσότερο από ένα παραδοσιακό αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης, με το κόστος αυτό να μην μπορεί να απορροφηθεί πλήρως από την αυτοκινητοβιομηχανία, ούτε μπορεί να μετακυλήσει πλήρως στον καταναλωτή.

1Διάβασε ακόμη

Stellantis: Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση ωθεί τις αυτοκινητοβιομηχανίες στα όρια τους

Ο Tavares προσθέτει δε, πως η Stellantis πρέπει να μειώσει το εσωτερικό κόστος και να διαπραγματευτεί με τους προμηθευτές της που διαχειρίζονται το 85% της αλυσίδας ανταλλακτικών.

Ο Tavares συνέχισε λέγοντας πως οι οικονομίες κλίμακας της Stellantis θα συμβάλλουν στη γεφύρωση αυτού του χάσματος, καταλήγοντας πως είναι πιθανό το κόστος παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων να μειωθεί σημαντικά τα επόμενα πέντε χρόνια, κυρίως λόγω της μείωσης των τιμών των μπαταριών.