H Kia παρουσίασε τον περασμένο Νοέμβριο το νέο Niro, το οποίο θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με τρία ηλεκτροποιημένα κινητήρα σύνολα. Στη βάση θα υπάρχει η “απλή” υβριδική (HEV) έκδοση, με το κορεάτικο μοντέλο να είναι διαθέσιμο επιπλέον με ένα plug-in υβριδικό (PHEV) σύνολο και ένα αμιγώς ηλεκτρικό (BEV) σύνολο.

Η υβριδική έκδοση του Niro συνδυάζει τον τετρακύλινδρο 1.600άρη GDI Smartstream κινητήρα βενζίνης, απόδοσης 105 ίππων με 144 Nm ροπής, με έναν ηλεκτρoκινητήρα 43,5 ίππων. Το υβριδικό σύστημα αποδίδει συνδυαστικά 141 άλογα με 177 Nm ροπής και συνεργάζεται με 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Η plug-in υβριδική έκδοση του Niro συνδυάζει τον τετρακύλινδρο 1.600άρη GDI Smartstream κινητήρα βενζίνης, απόδοσης 105 ίππων με 144 Nm ροπής, με έναν ηλεκτρoκινητήρα 84 ίππων. Το υβριδικό σύστημα αποδίδει συνδυαστικά 185 άλογα, ήτοι μια αύξηση 44 ίππων σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Επιπλέον, η μπαταρία ιόντων-λιθίου του Niro PHEV έχει χωρητικότητα 11,1 kWh (από τα 8,9 kWh του προηγούμενου), κάτι που του χαρίζει ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 60 χλμ.

Τέλος, η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση Niro φέρει έναν ηλεκτροκινητήρα, απόδοσης 204 ίππων και 255 Nm ροπής. Η ισχύς είναι ίδια με την προηγούμενη γενιά, αν και η ροπή είναι χαμηλότερη, αφού το απερχόμενο μοντέλο είχε 395 Nm. Η μπαταρία έχει την ίδια χωρητικότητα, 64,8 kWh, χαρίζοντας του μια αυτονομία 463 χλμ., που είναι κατά 9 χλμ μεγαλύτερη από τον προκάτοχό του.

Για την φόρτιση του Niro EV σε ταχυφορτιστή (DC) και υπό βέλτιστες συνθήκες, η μπαταρία του μπορεί να φορτίσει από το 10 στο 80% σε 43 λεπτά, με την Kia να μην αποκαλύπτει τους χρόνους φόρτισης με AC φορτιστή ή με τυπική οικιακή πρίζα.

Η νέα γενιά του Niro έχει μήκος 4,42 μέτρων (+6,5 εκατ. από τη προηγούμενη γενιά), πλάτος 1,825 μέτρων (+2 εκατ.), ύψος 1,545 μέτρων (+1 εκατοστό), με το μεταξόνιο να έχει μεγαλώσει κατά 2 εκατοστά και να φτάνει τα 2,7 μέτρα.