Δύο χρόνια μετά την κυκλοφορία της δεύτερης γενιάς του Juke, η Nissan έκανε σήμερα γνωστό ότι το δημοφιλές μοντέλο της θα γίνει σύντομα διαθέσιμο και με ένα υβριδικό κινητήριο σύνολο. Το τελευταίο είναι το ίδιο που κινεί το υβριδικό Clio, με το Juke Hybrid να συνδυάζει έναν 1.600άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης, απόδοσης 94 ίππων και 148 Nm ροπής και έναν ηλεκτροκινητήρα 36 kW (49 ίππων) και 205 Nm ροπής.

Η Nissan δεν ανακοινώνει την συνδυαστική απόδοση, αλλά στο υβριδικό Clio E-Tech αυτή ανέρχεται σε 140 άλογα. Το παραπάνω hardware έχει την υπογραφή της ιαπωνικής εταιρίας, με τη Renault να παρέχει τη μίζα/γεννήτρια υψηλής τάσης 15 kW, τον μετατροπέα και την υδρόψυκτη μπαταρία 1,2 kWh, καθώς και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Η εταιρία αναφέρει ότι το υβριδικό σύνολο προσφέρει 25% περισσότερη ισχύ από τον βενζινοκινητήρα που είναι σήμερα διαθέσιμο το μοντέλο, με τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου να αγγίζει έως και 40% στον αστικό κύκλο και έως και 20% στον μικτό. Επιπλέον, η Nissan αναφέρει ότι μπορείς να κινηθείς έως και στο 80% του αστικού κύκλου μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα του, πιάνοντας ταχύτητα έως 55 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση καυσίμου ανακοινώνεται στα 5,2 λίτρα/100 χλμ., ενώ οι εκπομπές ρύπων στα 118 γρ/χλμ.

Με αφορμή την προσθήκη του υβριδικού συνόλου, η Nissan κάνει και κάποιες μικρές αλλαγές στην εμφάνιση του Juke. Έχει δοθεί μεγάλη προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια και έχουν γίνει μια σειρά από μικρές αλλαγές για να βελτιστοποιηθεί η αεροδυναμική του απόδοση, ενώ στις εμπρός πόρτες και στην πόρτα του χώρου αποσκευών έχουν τοποθετηθεί τα σήματα Hybrid.

Η μάσκα του Juke Hybrid φέρει πλέον το νέο λογότυπο της Nissan και επίσης διαθέτει μια λωρίδα από μαύρο γυαλιστερό υλικό στο σημείο που συναντά το καπό. Ο σχεδιασμός της γρίλιας είναι πλέον “διχτυωτός” και έχει μικρότερο εμβαδόν ανοίγματος για βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής απόδοσης, που έγινε δυνατή χάρη στις χαμηλότερες απαιτήσεις ψύξης της υβριδικής έκδοσης.

Τροποποιήσεις έγιναν επίσης στο αμάξωμα για να βελτιωθεί η ροή του αέρα, ενώ αποκλειστικά στην υβριδική έκδοση προστέθηκε ένα κλείστρο στη μάσκα του ψυγείου, επιτρέποντας την αυτόματη προσαρμογή της ροής του αέρα σύμφωνα με τις ανάγκες ψύξης, μειώνοντας όσο το δυνατόν περισσότερο την αεροδυναμική αντίσταση.

Ακόμα, υπάρχουν καινούριες δίχρωμες ζάντες αλουμινίου 17″, καθώς και δίχρωμες ζάντες 19″, προερχόμενες από το Ariya. Στο εσωτερικό, η κυριότερη διαφορά είναι η σημαντική μείωση του χώρου αποσκευών, κατά 68 λίτρα σε σχέση με την έκδοση βενζίνης, και πλέον αυτός έχει όγκο 354 λίτρων, ως συνέπεια της μπαταρίας 1,2 kWh. Με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα, ο χώρος αποσκευών παραμένει ο καλύτερος στην κατηγορία με 1.237 λίτρα, ενώ ο χώρος για τα πίσω γόνατα παραμένει αμετάβλητος.

Στον πίνακα οργάνων, υπάρχουν οι απαραίτητες ενδείξεις του υβριδικού συστήματος και για την αναγέννηση ενέργειας, ενώ υπάρχει και μετρητής που δείχνει την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας. Τέλος, το κουμπί για το e-Pedal βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα, πίσω από το κουμπί του ηλεκτρικού χειρόφρενου, ενώ το κουμπί για την ενεργοποίηση της λειτουργίας EV 100% βρίσκεται ανάμεσα από τους κεντρικούς αεραγωγούς.