Το Maserati Boomerang concept, το πρωτότυπο που σχεδίασε ο Giorgetto Giugiaro, συμπλήρωσε 50 χρόνια ζωής. Το πρωτότυπο παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τορίνο το 1971 ως ένα μη-λειτουργικό μοντέλο, αλλά τον επόμενο χρόνο και στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης παρουσιάστηκε ένα πλήρως λειτουργικό όχημα.

Από το σχεδιασμό της Boomerang εμπνεύστηκαν πολλά μελλοντικά σχεδίων του Giugiaro, με τις αιχμηρές γωνίες και το σφηνοειδές σχήμα να είναι εύκολα διακριτές στο VW Golf Mk1, το VW Passat, τη Lancia Delta, τη Maserati Quattroporte III, τη Lotus Esprit και το DeLorean DMC-12.

Μηχανικά το πρωτότυπο φορά ένα 4,7-λίτρων V8 κινητήρα απόδοσης 310 ίππους που κινεί τους πίσω τροχούς και συνδέεται με ένα 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Το εσωτερικό του ήταν αρκετά πολυτελές και εκκεντρικό. Διέθετε μια μοναδική διάταξη, όπου το τιμόνι και το ταμπλό οργάνων αποτελούν μέρος μιας προεξέχουσας ενιαίας κονσόλας, με το παράξενο τιμόνι του να περιστρέφεται γύρω από τις σταθερούς ενδείξεις.

Το Boomerang αν και είχε πλήρως καταχωρηθεί ως ένα αυτοκίνητο δρόμου, παρέμεινε ως ένα one-off αυτοκίνητο που περιφερόταν σε διάφορες εκδηλώσεις. Μετά από την έκθεση αυτοκινήτου της Βαρκελώνη το 1974 το αυτοκίνητο πουλήθηκε σε ιδιώτη.

Το 1990 εμφανίστηκε στο Bagatelle Concours του Παρισιού, το 1993 στο Concours Italiana, στο Carmel της Καλιφόρνιας και στο Pebble Beach, με το νέο ιδιοκτήτη να του κάνει τις απαραίτητες εργασίες αποκατάστασης. Έκανε την εμφάνιση του και πάλι το 2000 στο Monterey Historic Automobile Races, στα 50 χρόνια του Pebble Beach. Το 2015 πουλήθηκε στον σημερινό του ιδιοκτήτη για 3,33 εκατ. ευρώ.