maserati-boomerang-004

Η Maserati Boomerang ήταν ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε από τον Giorgetto Giugiaro, το οποίο για πρώτη αποκαλύφθηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τορίνο το 1971 ως ένα μη-λειτουργικό μοντέλο, αλλά τον επόμενο χρόνο και στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης του παρουσίασε ένα πλήρως λειτουργικό όχημα.

Από το σχεδιασμό της Boomerang εμπνεύστηκαν πολλά μελλοντικά σχεδίων του Giugiaro, με τις αιχμηρές γωνίες και το σφηνοειδές σχήμα να είναι εύκολα διακριτές στο VW Golf Mk1, το VW Passat, τη Lancia Delta, τη Maserati Quattroporte III, τη Lotus Esprit και το DeLorean DMC-12.

maserati-boomerang-002

Μηχανικά φορούσε ένα 4,7-λίτρων V8 κινητήρα απόδοσης 310 ίππους που κινούσε τους πίσω τροχούς και συνδεόταν με ένα 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Το εσωτερικό του ήταν αρκετά πολυτελές και εκκεντρικό. Διέθετε μια μοναδική διάταξη, όπου το τιμόνι και το ταμπλό οργάνων αποτελούνταν μέρος μιας προεξέχουσας ενιαίας κονσόλας, με το τιμόνι να περιστρέφεται γύρω από τις σταθερούς ενδείξεις.

maserati-boomerang-005

Το Boomerang αν και είχε πλήρως καταχωρηθεί ως ένα αυτοκίνητο δρόμου, παρέμεινε ως ένα one-off αυτοκίνητο που περιφερόταν σε διάφορες εκδηλώσεις. Μετά από την έκθεση αυτοκινήτου της Βαρκελώνη το 1974 το αυτοκίνητο πουλήθηκε σε ιδιώτη. Το 1990 εμφανίστηκε στο Bagatelle Concours του Παρισιού, το 1993 στο Concours Italiana, στο Carmel της Καλιφόρνιας και στο Pebble Beach, με το νέο ιδιοκτήτη να του κάνει τις απαραίτητες εργασίες αποκατάστασης.

maserati-boomerang-001

Έκανε την εμφάνιση του και πάλι το 2000 στο Monterey Historic Automobile Races, στα 50 χρόνια του Pebble Beach, ενώ το είδαμε από κοντά στη φετινή έκθεση του Παρισιού. Τέλος, η Boomerang κατέχει εξέχουσα θέση στη τελευταία διαφημιστική καμπάνια της Louis Vuitton με το αυτοκίνητο και τα μοντέλα στη Giardini della Biennale της Βενετία.